مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران:
مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران گفت: کشتارگاه این مسجد 40 نیروی افتخاری و دائمی دارد و نذورات دامی زائرین را قبول می‌کند.
کد خبر: ۳۹۸۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۵ 25 March 2017
به گزارش تابناک قم، اسماعیل بخشعلی با اشاره به فعالیت واحد اشیای گمشده مسجد جمکران اظهار کرد: این واحد به صورت روزانه در زمینه دریافت و تحویل اشیای گمشده زائرین آماده خدمات رسانی است.

وی ادامه داد: در مسجد جمکران 530 چشمه سرویس بهداشتی و 28 واحد حمام مردانه و زنانه برای زائرین آماده سازی شده است، همچنین کشتارگاه مسجد جمکران 40 نیروی افتخاری و دائمی دارد و این کشتارگاه نذورات دامی زائرین را قبول می‌کند.

مدیر پشتیبانی و خدمات زائرین مسجد مقدس جمکران افزود: کار مفروش کردن صحن‌های این مسجد و نظافت آن را 280 خادم افتخاری با همکاری خادمان مسجد مقدس جمکران بر عهده دارند، همچنین در ایام نوروز در سه چایخانه این مسجد چای، شیرینی، و آب جوش عرضه می‌شود، این چایخانه‌ها در درب‌های یک، دو و 6 مسجد مقدس جمکران قرار دارد.

بخشعلی در پایان با اشاره به خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران خاطرنشان کرد: 180 نفر از این خادمان در ایام نوروز کار جابجایی زائرین به خصوص سالمندان را انجام می‌دهند، در این ایام 6 دستگاه خودروی زائربر و 230 دستگاه ویلچر برای جابه جایی زائرین در مسجد مقدس جمکران وجود دارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار