مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم خبر داد
مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به توزیع کتابچه جیبی اطلاعات شهر در بین مسافرین نوروزی گفت: این کتابچه حاوی اطلاعات و جزئیات مراکز خدماتی در شهر و همچنین نقشه کامل شهر قم، مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه(س) به صورت جیبی است.
کد خبر: ۳۹۸۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۸ 25 March 2017
به گزارش تابناک قم، حمیدرضا عابدی خرسند با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرداری در راستای اطلاع‌رسانی صحیح و هدفمند به مسافرین و زائرین نوروزی اظهار کرد: امسال ضمن دریافت نواقص اطلاع‌رسانی و راهنمایی زائر در سال‌های گذشته زیر مجموعه ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرداری برنامه‌هایی در دستور کار قرار گرفت.

وی برنامه‌ریزی در راستای ارائه بسته‌های اطلاع‌رسانی به زائرین را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: به همین منظور ضمن فعال‌کردن و به کارگیری ظرفیت مجموعه‌هایی همچون سامانه 137، اقدام به انتشار کتابچه راهنمای شهر و ویژه‌نامه نوبهار قم شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم با اشاره به جزئیات کتابچه اطلاعات شهر گفت: این کتابچه حاوی اطلاعات و جزئیات مراکز خدماتی در شهر و همچنین نقشه کامل شهر قم، مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه(س) به صورت جیبی است.

وی با بیان اینکه اطلاعات ضروری مورد نیاز شهروندان در این کتابچه گردآوری شده است افزود: کار گرافیکی ویژه‌ای در انتشار این کتابچه صورت گرفته و به همراه آن در بسته‌های فرهنگی و اطلاع‌رسانی نمک و نبات متبرک آستان مقدس حضرت معصومه(س) به مسافرین اهدا می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار