مسئول فرهنگی اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم گفت: روزانه بیش از هزار نفر به خیمه معرفت برپا شده در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) مراجعه می‌کنند و از خدمات فرهنگی بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۳۹۸۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۵ 25 March 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، محمد شکری با اشاره به اجرای این طرح در بخش جعفریه اظهار کرد: خیمه معرفت طرح آرامش بهاری در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) با سه غرفه برپا شده است.

وی افزود: این سه غرفه شامل پاسخگویی به احکام شرعی، کودک و نوجوان و ایستگاه وقف هستند.

مسئول فرهنگی اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم با بیان اینکه روزانه بیش از هزار نفر به این خیمه معرفت مراجعه می‌کنند گفت: سه نفر از روحانیون مبلغ سازمان اوقاف در خیمه معرفت مسجد حضرت ابوالفضل(ع) مستقر هستند و به ارائه خدمات فرهنگی طی ایام نوروز می‌پردازند.

وی ادامه داد: ایستگاه صلواتی نیز در جوار این مسجد دایر شده و در طول اجرای طرح آرامش بهاری، ملزومات مورد نیاز را در اختیار گردشگران نوروزی قرار می‌دهد.

شکری خاطرنشان کرد: سوله‌ای در نزدیکی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) وجود دارد که در تعطیلات و نامساعد بودن شرایط جوی، در اختیار زائران قرار می‌گیرد تا برای اسکان موقت از آن استفاده کننده، طی این روزها که شاهد بارندگی در بخش جعفریه بودیم هم این سوله برای نصب چادرهای مسافرتی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار