سه خیمه معرفت در آستان مقدس امامزادگان شاخص بخش خلجستان طی نوروز امسال و در قالب طرح آرامش بهاری به صورت منظم مشغول فعالیت هستند.
کد خبر: ۳۹۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۴ 25 March 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، آستان مقدس امامزادگان هادی(ع) روستای جمیزقان، بی بی شریفه(س) روستای نویس، زکریا(ع) روستای عیسی آباد، عبدالله(ع) روستای فوجرد و ام سلمه(س) روستای نایه بقاع متبرکه شاخص بخش خلجستان هستند که طرح آرامش بهاری در آنها اجرایی شده است.

آماده‌سازی این امکان مقدسه از مدت‌ها پیش از فرا رسیدن ایام نوروز صورت گرفته بود و به همین دلیل با آمادگی کامل در نوروز امسال پذیرای زائران و گردشگران هستند.

به گفته مسئولان اوقاف خلجستان، در دو بقعه یعنی آستان مقدس امامزادگان هادی(ع) و زکریا(ع) مبلغان روحانی حضور دارند و حرم مطهر امامزاده بی بی شریفه(س) نیز دارای خیمه معرفت با چندین غرفه است.

بر اساس آمار موجود به طور میانگین روزانه بیش از 2 هزار زائر به زیارت بقاع متبرکه خلجستان مشرف می‌شوند و صدها نفر از آنها نیز در خیمه‌های معرفت حضور می‌یابند تا از خدمات فرهنگی ارائه شده استفاده کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار