رئیس اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم گفت: از ابتدای طرح آرامش بهاری تا چهارمین روز فروردین، بیش از 800 هزار نفر به زیارت بقاع متبرکه این ناحیه مشرف شده و از خدمات فرهنگی خیمه‌های معرفت بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر: ۳۹۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۲ 25 March 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام یوسف احمدی با اشاره به اجرای موفقیت‌آمیز این طرح طی سال جاری در سطح ناحیه یک اوقاف شهرستان قم اظهار کرد: خیمه‌های معرفت شاخص این طرح در جوار حرم مطهر فاطمه معصومه(س)، کوه خضر نبی(ع)، مزار شیخان و عوارضی قم – تهران با عنوان خیمه حضرت علی بن جعفر(ع) برپا شده‌اند.

وی افزود: بیشترین استقبال زائران و شهروندان قمی از این خیمه‌ها بوده و روزانه هزاران نفر با حضور در غرفه‌های مختلف، از خدمات فرهنگی گوناگون بهره‌مند می‌شوند.

مدیر اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم عنوان کرد: با اینکه نوروز امسال شاهد برودت هوا و بارندگی نسبتا شدید در قم هستیم، اما میزان بازدید از خیمه‌های معرفت کاهش نیافته بلکه شاهد افزایش آن نسبت به سال‌های گذشته هستیم.

وی ادامه داد: در این بین غرفه کودکان رونق فراوانی دارد، غرفه‌ای که آشنایی با احکام و معارف اسلامی از طریق بازی و نقاشی صورت می‌گیرد و خانواده‌ها تمایل زیادی برای حضور فرزندانشان در آن دارند.

احمدی با اشاره به فعالیت 46 مبلغ بومی و اعزامی در خیمه‌های معرفت طرح آرامش بهاری اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان قم گفت: از ابتدای اجرای طرح آرامش بهاری نوروز 96 تا چهارمین روز فروردین ماه، بیش از 800 هزار نفر به زیارت بقاع متبرکه این ناحیه مشرف شده و از خدمات فرهنگی خیمه‌های معرفت بهره‌مند شده‌اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار