مسئول اوقاف و امور خیریه کهک گفت: از ابتدای اجرای طرح آرامش بهاری تاکنون بیش از دو هزار نفر از خیمه معرفت آستان مقدس امامزاده زینب خاتون(س) بازدید کرده‌اند.
کد خبر: ۳۹۸۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۱ 25 March 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام رحمت جمشیدپور اظهار کرد: طرح آرامش بهاری در بخش کهک همگام با سایر بخش‌های استان با برپایی خیمه معرفت شامل غرفه‌های متنوع از 28 اسفند سال گذشته تا 14 فروردین سال جاری در آستان مقدس امامزاده زینب(س) در حال برگزاری است.

وی افزود: 3 نفر از مبلغان اعزامی و مستقر اداره کل اوقاف استان قم طی این مدت، به ارائه خدمات فرهنگی به زائران و گردشگران نوروزی می‌پردازند.

مسئول اوقاف و امور خیریه کهک با بیان اینکه بر اساس آمار موجود، روزانه چند صد نفر از زائران و مسافران نوروزی و اهالی کهک به این خیمه معرفت مراجعه می‌کنند و از خدمات فرهنگی بهره‌مند می‌شوند خاطرنشان کرد: این در حالی است که طی نخستین روزهای فروردین امسال، به علت برودت هوا و حاکم بودن مه غلیظ، حضور گردشگران در کهک کاهش یافته است.

وی ادامه داد: به گفته مسئولان خیمه معرفت آستان حضرت زینب خاتون(س)، از ابتدای اجرای طرح آرامش بهاری تاکنون بیش از دو هزار نفر از این خیمه بازدید کرده‌اند.

جمشیدپور عنوان کرد: طی روزهای 12 و 13 فروردین ماه سال 96، در هشت بقعه متبرکه این بخش، خیمه‌های معرفت برپا می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار