مسئول خیمه معرفت آستان امامزاده علی بن جعفر(ع) گفت: در این خیمه معرفت 12 مبلغ روحانی همه روزه طی دو نوبت از ساعت 9 تا 24 مشغول ارائه خدمات فرهنگی به زائران و گردشگران نوروزی هستند.
کد خبر: ۳۹۸۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۶ 25 March 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام صدر با اشاره به برپایی خیمه معرفت آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) از 25 اسفند سال گذشته در محل عوارضی قم – تهران اظهار کرد: این خیمه معرفت شامل چندین غرفه از جمله مشاوره روانشناختی، پاسخگویی به سوالات شرعی، قرآن بخوانید جایزه بگیرید، نقاشی خلاقانه، کودکان، خانواده و فضای مجازی و سخنرانی چند رسانه‌ای است.

وی افزود: خیمه معرفت آستان امامزاده علی بن جعفر(ع) همه روزه از 9 صبح تا ساعت 24 و تا پایان تعطیلات نوروزی، میزبان زائران و گردشگران خواهد بود.

مسئول این خیمه معرفت با بیان اینکه جُنگ‌ها و مسابقه‌های فرهنگی و معارفی مختلفی ویژه گروه‌های سنی مختلف در این مکان تدارک دیده شده است گفت: با توجه به محل این خیمه یعنی عوارضی قم – تهران و تردد میلیون‌ها مسافر نوروزی در این محدوده، برنامه‌های ویژه‌ای برای همه رده‌های سنی از کودکان تا کهنسالان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: روزانه بیش از 600 نفر به این خیمه معرفت مراجعه می‌کنند و از خدمات فرهنگی ارائه شده توسط مبلغان روحانی بهره‌مند می‌شوند.

صدر خاطرنشان کرد: 16 نفر از روحانیون مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه در دو نوبت به ارائه خدمات فرهنگی در غرفه‌های مختلف مشغول هستند به عبارت دیگر، در هر نوبت، 6 مبلغ در خیمه حضور دارند.

مسئول خیمه معرفت آستان مقدس امامزاده علی بن جعفر(ع) با اشاره به تدارک هشت نقطه برای اسکان زائران در سطح استان قم به همت اوقاف و امور خیریه عنوان کرد: نقشه بقاع متبرکه استان و محل‌های اسکان همه روزه به صورت گسترده در بین زائران نوروزی توزیع می‌شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار