طی سه روز نخست اجرای طرح آرامش بهاری 96، 1100 نفر از مسافران نوروزی از خدمات اسکان موقت در جوار بقاع متبرکه ناحیه دو شهرستان قم بهره‌مند شده‌اند.
کد خبر: ۳۹۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۹ 24 March 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از ستاد خبری طرح آرامش بهاری نوروز 96 اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، حجت‌الاسلام عبدالحمید فاطمیان با اشاره به تجهیز زائرسراها و محل‌های اسکان موقت زائران در جوار بقاع متبرکه ناحیه دو اوقاف شهرستان قم ویژه ایام عید اظهار کرد: بر این اساس 4 بقعه متبرکه برای اسکان مسافران تدارک دیده شده است.

وی افزود: آستان مقدس امامزادگان جعفر شهید(ع)، شاه جمال‌الدین(ع)، عبدالله(ع) قلعه چم و جعفر(ع) روستای زورایون، طی نوروز امسال و در قالب طرح آرامش بهاری، میزبان زائران و مسافرانی هستند که برای مدت کوتاه قصد اقامت در قم را دارند.

مدیر اوقاف و امور خیریه ناحیه دو شهرستان قم بیان کرد: طی سه روز نخست اجرای طرح آرامش بهاری یعنی از 28 اسفند سال گذشته تا اول فروردین ماه امسال، 1100 نفر از مسافران نوروزی با مراجعه به این چهار بقعه، از خدمات اسکان بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: خیمه‌های معرفت نیز در جوار این چهار حرم مطهر برپا شده و گردشگرانی که در این امکان اسکان می‌یابند، به خدمات فرهنگی و ایستگاه‌های صلواتی مجاور هم دسترسی دارند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار