دبیر ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرداری قم خبر داد
دبیر ستاد تسهیلات نوروزی و خدمات سفر شهرداری قم گفت: همچون برنامه هرساله شهرداری امسال نیز برنامه تور قم‌گردی برگزار می‌شود که تاکنون بیش از 200 نفر برای شرکت در این تور ثبت‌نام و حضور پیدا کرده‌اند.
کد خبر: ۳۹۷۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۷ 23 March 2017
به گزارش تابناک قم، سیدمحسن میرهادی با اشاره به برگزاری تور قم‌گردی در ایام نوروز برای مسافرین و زائرین اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی هایی که در بحث نوروز در خصوص خدمات رسانی به زائرین داشتیم اجرای تور رایگان قم گردی با مشارکت سازمان میراث فرهنگی و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در دستور کار است.

وی با اشاره به نحوه شرکت در این تورها خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاع رسانی صورت گرفته با تماسی که شهروندان با سامانه 137 می‌گیرند ثبت نام انجام شده و هماهنگی برای تور صورت می‌گیرد.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم اضافه کرد: سرویس‌ها از مقابل شهرداری مرکز و مدارس محل اسکان حرکت کرده و در مسیرهای ویژه مسافرین را هدایت می‌کنند.

وی با اشاره به مسیرها و محل‌های مشخص شده برای بازدید زائرین و مسافرین خاطرنشان کرد: موزه آستان مقدسه حضرت معصومه(س)، بازار و تیمچه قم، خانه زند، کارگاه‌های صنایع دستی، خانه یزدان پناه، گنبد سبز، چهل اختران، بیت امام خمینی(ره) و مسجد جامع جزو محل‌های تعیین شده برای بازدید مسافرین است.

میرهادی زمان این برنامه‌ را مورد توجه قرار داد و افزود: این برنامه از ساعت 9 تا 12 و بعد از ظهر نیز از ساعت 15 الی 19 در دو شیفت برگزار شده و توسط راهنمایان و تورلیدرهای نوروزی اطلاع رسانی به مسافرین صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای برنامه تور قم گردی بیش از 200 نفر در آن شرکت کرده‌اند خاطرنشان کرد: دو دستگاه اتوبوس از سوی سازمان اتوبوسرانی برای این برنامه اختصاص گرفته که خدمات را تا پایان تعطیلات ارائه می‌کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار