مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خبر داد
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از افزایش بیش از 14 درصدی ورودی به شهر در نخستین روزهای تعطیلات نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۳۹۷۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۳ 23 March 2017
به گزارش تابناک قم، حسین شعبان‌زاده با اشاره به آمار ثبت شده تردد در محورهای مختلف شهر قم و میزان ورودی به این شهر اظهار کرد: براساس آمار و اطلاعاتی که از دوربین‌های مرکز کنترل هوشمند ترافیک شهرداری قم به دست آمده از 26 اسفند تاکنون افزایش قابل توجه تردد در محورهای شهر قم را داشته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه دوربین‌های مرکز کنترل هوشمند ترافیک شهرداری در ورودی‌های شهر و محورهای پرتردد درون شهری استقرار داده شده و به لحظه اطلاعات را ثبت می‌کنند افزود: با توجه به اطلاعاتی که به دست آمده در روز 26 اسفند 11 درصد افزایش ورودی نسبت به زمان مشابه سال گذشته داشته‌ایم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزایش ورودی به شهر در روز 27 اسفند را 14 درصد عنوان کرد و افزود: در روزهای ابتدایی هفته جاری نیز افزایش ورودی به شهر قم و تردد از این محور ادامه داشته به طوری که روز 28 اسفند افزایش 13.13 درصدی ورودی به شهر توسط دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک شهرداری ثبت شده است.

وی با تاکید بر اینکه بیشترین آمار افزایش ورودی به شهر قم تاکنون مربوط به 29 اسفند با 16 درصد افزایش نسبت به زمان مشابه سال گذشته است گفت: نخستین روز سال جدید نیز افزایش 14 درصدی ورودی به شهر قم ثبت شده است.

شعبان‌زاده با اشاره به موقعیت شهر قم به عنوان شاهراه مواصلاتی 17 استان کشور بیان کرد: این آمار نشان می‌دهد که مسافرین امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار