استاندار قم مطرح کرد
استاندار قم تقویت خدمات نوروزی شهرداری نسبت به سال گذشته را مورد تاکید قرار داد.
کد خبر: ۳۹۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۶ 23 March 2017
به گزارش تابناک قم، سیدمهدی صادقی در حاشیه بازدید از ستاد‌های اطلاع‌رسانی و خدمات رسانی شهرداری در سطح شهر، با تاکید بر فعالیت‌ها و اقدامات شهرداری در پیش‌بینی امکانات مختلف برای خدمات رسانی به زائرین و مسافرین نوروزی اظهار کرد: امسال امکانات مناسب‌تر و بهتری برای زائرین و مسافرین نوروزی فراهم شده و فکر می‌کنم با امکاناتی که فراهم شده در بوستان‌ها و محل‌های اسکان نسبت به سال گذشته بهتر شده است.

وی با اشاره به وضعیت ستادها و محل‌های اسکان اضطراری و بوستان‌های شهر خاطرنشان کرد: محیط های مناسب و تمیزی ایجاد شده تا مردم بتوانند اسکان داشته باشند.

استاندار قم به بازدید مستمر و بررسی وضعیت ایمنی در بوستان‌های شهر اشاره کرد و گفت: با نظارت دقیق نیروهای شهرداری سطح ایمنی نیز بالاتر رفته تا هم اطمینان خاطر برای مسوولان باشد هم آرامش برای مسافرین به وجود آید.

وی با تاکید بر اینکه کمپ‌های اسکان یکی از عوامل اصلی برای رفاه و آسایش مسافرین هستند، گفت: قطعا مسافرین با شهرهایی که مسافرت می‌کنند غریبه هستند و نیاز است فضاهایی برای آرامش آنها باشد به همین خاطر ستادها و محل‌های اسکان فرصتی برای استراحت موقتی مسافرین فراهم می‌کند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار