در سه روز پایانی سال۹۵ صورت گرفت
مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران با اشاره به ارائه خدمات اسکان زائران و مسافران نوروزی در این مکان مقدس گفت: مسجد مقدس جمکران ظرفیت اسکان روزانه ۹ هزار زائر و مسافر را دارد.
کد خبر: ۳۹۷۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۲ 23 March 2017
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام یاسین حسین‌آبادی با اشاره به ارائه خدمات اسکان زائران و مسافران نوروزی در این مکان مقدس اظهار داشت: در ایام نوروز برنامه اسکان زائران و مسافران در شبستان کربلا، مسجد امام علی (ع) و مسجد فاطمه الزهرا (س) در نظر گرفته‌شده است.

مدیر مسجد مقام و شبستان‌های مسجد مقدس جمکران بابیان اینکه اسکان زائران در مسجد جمکران از 28 اسفندماه آغازشده و تا 15 فروردین‌ماه ادامه داد افزود: شب 28 اسفندماه بیش از 1200 نفر، شب 29 اسفندماه 4500 نفر و شب 30 اسفندماه 8500 زائر و مسافر در اماکن در نظر گرفته‌شده در مسجد مقدس جمکران اسکان داده شدند.

وی از ایجاد واحدهای امانت‌داری در اقامتگاه‌های اسکان زائران خبر داد و گفت: اسکان شبانه زائران از ساعت 22 تا 7 ونیم صبح صورت می‌گیرد که زائران و مسافران برای اطلاع از اسکان می‌توانند به واحدهای انتظامات و راهنمای زائر مراجعه کنند.

حسین‌آبادی به اسکان کاروان‌ها و زائران غیر ایرانی اشاره کرد و ادامه داد: سالن اردوها با ظرفیت 250 نفر ویژه کاروان‌ها و زائران غیر ایرانی در نظر گرفته‌شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار