رئیس پلیس راهور قم با اشاره به این که ترافیک در محدوده راه های این استان تحت کنترل است، گفت: در حال حاضر محور ورودی آزاد راه قم - تهران، بیشترین حجم خودرو و بار ترافیکی را دارد.
کد خبر: ۳۹۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۲ 21 March 2017
به گزارش تابناک قم، سرهنگ احمد پوربافرانی محور خروجی قم - سلفچگان را شلوغ ترین محور استان بعد از آزادراه قم - تهران عنوان کرد.

وی افزود: در داخل شهر قم نیز هنوز ظرفیت پارکینگ ها تکمیل نشده و مشکل خاصی از نظر پارک خودرو وجود ندارد.

پوربافرانی با بیان این که از 25 اسفندماه 95 و از زمان آغاز طرح ترافیکی پلیس تاکنون، آمار تصادف ها در سه بخش فوتی، جرحی و خسارتی در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل بین 2 تا 3 درصد کاهش پیدا کرده است، افزود: سرعت غیر مجاز، تجاوز به چپ و توجه نکردن به جلو از مهمترین علت های تصادف ها در محورهای مواصلاتی قم به شمار می آید.

وی همچنین خاطر نشان کرد: روز گذشته و در جریان بی احتیاطی یک دستگاه خودرو در جاده قدیم قم - تهران اعضای یک خانواده سه نفره که سرنشینان آن بودند جان خود را از دست دادند.

استان قم دارای هشت راه مواصلاتی اصلی و چهار راه فرعی است که از جمله آن ها می توان به آزاد راه قم – تهران به طول 130 کیلومتر، جاده قدیم قم – تهران، بزرگراه قم – ساوه به طول 87 کیلومتر، جاده قدیم قم - کاشان، آزاد راه قم – کاشان به طول 104 کیلومتر، آزاد راه قم - گرمسار به طول 173 کیلومتر و بزرگراه قم - سلفچگان - اراک به طول 136 کیلومتر اشاره کرد.

قم در شاهراه مواصلاتی 17 استان کشور قرار گرفته است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار