مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم:
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با تاکید بر اینکه در حال حاضر ظرفیت تمام پارکینگ‌های شهر تکمیل است گفت: با توجه به تمهیداتی که بوده و امکانات موجود سعی داریم به شکلی خدمات رسانی کنیم که مشکل کمتری داشته باشیم.
کد خبر: ۳۹۷۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۱ 21 March 2017
به گزارش تابناک قم، حسین شعبان زاده با تاکید بر اینکه مجموعا 9 پارکینگ در ایام نوروز در شهر قم فعال است اظهار کرد: عمده ظرفیت پارکینگ شهر در پارکینگ زائر و پارکینگ شرقی حرم مطهر حضرت معصومه(س) تجمیع شده که خدمات مختلفی در این مجموعه به مردم ارائه می‌شود.

وی با تاکید بر نظارت مستمر بر وضعیت خدمات رسانی در پارکینگ‌های سطح شهر خاطرنشان کرد: امسال برای خدمات رسانی نوروزی نیز بخشی از بستر رودخانه به ظرفیت پارکینگ شهر اضافه شده تا بتوانیم مدیریت بهتری برای توقف در پارکینگ ها داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با تاکید بر اینکه روز 29 اسفند حدود 2 هزار خودرو وارد قم شدند افزود: این انتظار است که روزهای آینده افزایش حضور زائران را در شهر قم داشته باشیم و سعی داریم بتوانیم به درستی خدمات رسانی انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ظرفیت تمام پارکینگ‌های شهر تکمیل است افزود: با توجه به تمهیداتی که بوده و امکانات موجود سعی داریم به شکلی خدمات رسانی کنیم که مشکل کمتری داشته باشیم.

شعبان‌زاده مجموع ظرفیت پارکینگ‌های شهر را 6 هزار و 300 واحد ذکر کرد و افزود: البته در صورتی که مسافران از ظرفیت‌های استراحت‌گاه‌ها استفاده کرده و با استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به داخل شهر تردد کنند رفاه و آسایش بیشتری خواهند داشت.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار