مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم خبر داد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قم با اشاره به اینکه از ۲۵ اسفند ۹۵ تا یکم فروردین‌ماه تعداد تردد ورودی خودرو به قم ۷۹۹ هزار و ۲۰۲ خودرو بوده است گفت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۲۹ درصدی داشته است.
کد خبر: ۳۹۷۵۷۵
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳ 21 March 2017
به گزارش تابناک قم، ابوالفضل جمالی با اشاره به اینکه از 25 اسفندماه تا 1 فروردین‌ماه تعداد تردد ورودی خودرو به قم 799 هزار و 202 خودرو بوده است اظهار داشت: این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 618 هزار و 882 دستگاه بوده که افزایش 29 درصدی تردد را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم آزادراه قم- تهران را با 75 هزار تردد پرترددترین محور استان عنوان کرد و افزود: این میزان تردد در روز 29 اسفندماه تعداد 75 هزار تردد در این محور بوده که 97 درصد اشباع محور را داشته‌ایم.

وی ادامه داد: پس از محور قم- تهران، بزرگراه سلفچگان – قم در مسیر رفت‌وبرگشت و مسیر راهجرد- سلفچگان و جاده قم-کاشان پرترددترین مسیر بوده است.

جمالی آمار کل ترددها از 25 اسفندماه تا امروز را  809 هزار و 778 بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 682 هزار و 70 دستگاه بوده افزایش 19 درصدی ترددها را نشان می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم با اشاره به اقدامات گشت‌های نوروزی در مجتمع‌های خدمات رفاهی، کنترل اتوبوس‌ها، نمازخانه‌ها و امداد خودروها گفت: در مجموع از 160 بازدید، 31 مورد تخلف تاکنون ثبت شده که نشان‌دهنده تخلف 20 درصدی اتوبوس‌های عبوری است.

وی با بیان اینکه در 25 بازدید از امداد خودروها 11 مورد تخلف ثبت شده است ادامه داد: 11 بازدید نیز از مجتمع‌های خدماتی رفاهی صورت گرفته که هیچ تخلفی مشاهده نشده است.

به گفته جمالی، 8 راهدارخانه ثابت که در هر کدام یک اکیپ مستقر حضور دارد همچنین 4 اکیپ سیار در محورهای مواصلاتی استان فعال هستند که در مجموع 58 راهدار و راننده روزانه در حال گشت زنی هستند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار