سرپرست مدیریت آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران خبر داد
سرپرست مدیریت آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران از برگزاری 13 جنگ قرآنی همزان با ایام نوروز در مسجد مقدس جمکران خبر داد.
کد خبر: ۳۹۷۲۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸ 20 March 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، مجید سلیمیان در خصوص برنامه‌های ویژه نوروز اظهار کرد: برنامه‌هایی که برای ایام نوروز در مسجد مقدس جمکران برای زائران نوروزی تدارک دیده ‌شده در سه محور کلی کارگاه‌های آموزشی، برنامه‌های ویژه کودک و نوجوان و برنامه‌های مرکز دارالقرآن است.

سرپرست مدیریت آموزش و تربیت مسجد مقدس جمکران با اعلام برپایی ۱۷ غرفه مربوط به کارگاه‌های آموزشی افزود: برگزاری کارگاه‌های کوتاه‌مدت با موضوع مهدویت، خانواده موفق، چالش‌های فضایی مجازی و تغذیه سالم در مدت تعطیلات نوروزی برای زائران و مسافران از جمله برنامه‌های آموزشی این مدیریت در ایام نوروز است.

وی همچنین از رونمایی از نرم‌افزارهای آموزشی خبر داد و گفت: در این ایام از پنج نرم‌افزار با محور مهدویت رونمایی شده و ۳۵ عنوان بروشور بین زائران توزیع می‌شود.

سلیمیان برنامه‌های گروه سنی کودک و نوجوان را ویژه دانست و تصریح کرد: در مرکز گل نرگس ویژه‌ برنامه‌های نمایشی با محور صله‌رحم و ارتباط با امام زمان(عج) اجرا خواهد شد و نماز جماعت ویژه این گروه سنی در تمام‌ روزها برپا شده و بسته‌های فرهنگی با محتوای حجاب و ایثار و فداکاری بین کودکان توزیع می‌شود.

وی از اجرای ۱۳ جنگ قرآنی در دارالقرآن مسجد مقدس جمکران خبر داد و خاطرنشان کرد: دو محفل قرآنی با حضور قاریان بین‌المللی و کارگاه‌های ویژه قرآنی نیز در این ایام برپا خواهد بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار