رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات هواشناسی قم خبر داد
رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌‌ کل هواشناسی استان قم گفت: امروز جهت وزش باد در استان، غربی و با حداکثر سرعت 70 کیلومتر بر ساعت است.
کد خبر: ۳۹۷۲۸۷
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴ 20 March 2017
به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز هوای استان قم ابری همراه با وزش باد شدید پیش بینی شده و از عصر در برخی مناطق با رگبار باران و اواخر وقت کاهش ابر پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: فردا هوای استان کمی ابری و در عصر با افزایش ابر، در اواخر وقت هم رگبار باران و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می‌شود.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌‌ کل هواشناسی استان قم افزود: روز چهارشنبه هوای استان قسمتی تا نیمه ‌ابری همراه با رگبار پراکنده خواهد بود.

قاضی با اشاره به وضعیت دمای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز حداقل و حداکثر دمای استان هشت درجه و 20 درجه است، فردا بیشترین و کمترین دمای استان قم به 20 درجه و چهار درجه می‌رسد، اما در روز چهارشنبه حداقل و حداکثر دمای استان هفت درجه و 21 درجه خواهد بود.

وی ادامه داد: امروز جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر سرعت 70 کیلومتر بر ساعت است، فردا هم جهت وزش باد در استان غربی خواهد بود، اما حداکثر سرعت وزش باد در قم به 55 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌‌ کل هواشناسی استان قم افزود: روز چهارشنبه جهت وزش باد در استان شمال غربی است، اما در روز چهارشنبه حداکثر سرعت وزش باد در قم 35 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در 24 ساعت اخیر سردترین نقطه استان قم منطقه دستجرد با دمای سه درجه بود، اما در این مدت بالاترین دما در استان در منطقه جمکران با 23 درجه ثبت شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار