مدیرعامل موسسه اموال، املاک و موقوفات مسجد جمکران خبر داد
مدیرعامل موسسه اموال، املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران از ایجاد ظرفیت ۶ هزار پارکینگ برای زائران ویژه ایام نوروز در مسجد مقدس جمکران خبر داد.
کد خبر: ۳۹۷۲۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳ 20 March 2017
به گزارش تابناک قم، محسن محرری با اشاره به اینکه نظارت و ارزیابی بر عملکرد همه واحدهای مسجد مقدس جمکران صورت می‌گیرد، اظهار داشت: در نظر داریم تا با ارائه بهترین خدمات، رضایتمندی بیشتر زائران و مسافران نوروزی این مکان مقدس را جلب کنیم.

مدیرعامل موسسه اموال، املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران بابیان اینکه خدمات درمانی جمکران نیز توسط دارالشفا حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) انجام می‌شود، گفت: این مرکز به‌صورت شبانه‌روزی در ایام نوروز فعالیت داشته و ارائه خدمات درمانی عمومی و داروخانه را برعهده دارد، همچنین بعضی خدمات تخصصی درمانی نیز در برخی مواقع انجام می‌شود.

وی دیگر خدمات ارائه‌شده به زائران را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: پارکینگ مسافران در ایام نوروز شامل پارکینگ یک، دو، سه و چهار است، همچنین پارکینگ شماره 5 نیز در ورودی درب دو راه‌اندازی شده است.

محرری خاطرنشان کرد: پارکینگ شماره 3 نیز در نزدیک میدان انتظار و پارکینگ شماره 4 نیز با استراحتگاه نیمه شعبان یک واحد به شمار می‌رود، بنابراین می‌توان گفت بیش از 6 هزار ظرفیت پارکینگ برای زائران وجود دارد.

مدیرعامل موسسه اموال، املاک و موقوفات مسجد مقدس جمکران با تأکید براینکه جایگاه CNG به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت دارد، گفت: جایگاه بنزین نیز از 6 صبح لغایت 2 بامداد خدمات خود را ارائه می‌دهند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار