رئیس هیأت‌‌ گلف استان قم خبر داد
رئیس هیأت‌‌ گلف استان قم گفت: انجمن مینی‌گلف ایران از پنج ورزشکار گلف قم برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرده است.
کد خبر: ۳۹۶۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۹ 18 March 2017
به گزارش تابناک قم، رضا دلاوری اظهار کرد: راهیابی ورزشکاران مینی‌گلف قم به اردوی تیم ملی نشان از قرار داشتن سالی بسیار خوب پیش‌روی گلف استان قم است و یقینا نه تنها در مینی‌گلف، بلکه در وودبال، گلف و به‌کاپ نیز شاهد اتفاقات خوبی در آینده خواهیم بود.

وی اضافه کرد: با اعلام رسمی انجمن مینی‌گلف کشور، پنج نفر از ورزشکاران مینی‌گلف استان قم در دو رده سنی بالای 18 سال و زیر 18 سال به منظور حضور در اردوی تیم ملی انتخاب شدند تا خود را برای رقابت‌های مهم آینده زیر نظر کادر فنی این رشته آماده کنند.

رئیس هیأت‌‌ گلف استان قم اضافه کرد: بر این اساس در رده سنی بالای 18 سال مهسا یزدانی‌فرد و فرهاد فاتح از قم انتخاب شدند و ملی‌پوشان قمی رده سنی زیر 18 سال نیز رضوان خانی در بخش بانوان و علیرضا شاکرنژاد و سجاد هاشمی در بخش مردان هستند.

وی در ادامه به حضور تیم مردان هیأت‌‌ گلف قم در مسابقات کشوری اشاره و بیان کرد: پیکارهای آزاد گلف کشور با عنوان یادواره زنده‌یاد حسین‌پور همانند سال‌های گذشته در مسجد سلیمان برگزار شد و تیم قم با ترکیب محسن جباری، علی منفرد، حمید منصوری و علی ملک‌لی با حریفان رقابت کرد.

دلاوری سپس به موفقیت گلف‌بازان قم در کسب مدرک مربیگری درجه سه این رشته اشاره و عنوان کرد: در دوره مربیگری درجه 3 گلف که به میزبانی اصفهان و تدریس قلی‌زاده مدرس فدراسیون برگزار شد فاطمه ضرغام‌فیروزی و حمید منصوری از قم مدرک گرفتند.

وی لازمه توسعه و پیشرفت بیش از پیش گلف و رشته‌های زیر مجموعه آن در قم را توجه ویژه به امر آموزش این رشته و استعدادیابی دانست و افزود: یکی از اقدامات هیأت‌‌ در این زمینه، برگزاری دوره‌های مقدماتی آموزش گلف و به‌کاپ برای دانشجویان دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر قم در سال جاری بود.

وی خاطرنشان کرد: این دوره تا اسفند ماه در به صورت مجزا به میزبانی آکادمی گلف و مینی‌گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار شد و شرکت کنندگان در آن با مباحث و مبانی مقدماتی گلف و به‌کاپ توسط دو مدرس یعنی حمید منصوری و جعفر جعفری‌مجد آموزش دیدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار