رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم خبر داد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم بابیان اینکه در توزیع میوه شب عید هیچ مشکلی وجود ندارد،گفت: توزیع سیب از فردا در قم آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۹۶۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۳ 17 March 2017
به گزارش تابناک قم، محمدرضا طلایی در جلسه ستاد تسهیلات زائرین که در تالار امام رضا(ع) ساختمان فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه در  توزیع میوه شب عید هیچ مشکلی وجود ندارد، اظهار داشت: مقداری از میوه‌ها توزیع‌شده و مقداری دیگر نیز در انبارها موجود است.

وی بابیان اینکه توزیع پرتغال از هفته گذشته در قم آغازشده است، افزود: سهمیه پرتغال برای نوروز امسال، 1000 تن بوده است که 700 تن از این میزان در انبار موجود است،  توزیع سیب نیز از فردا در قم آغاز می‌شود.

طلایی توزیع برنج در قم را مورداشاره قرار داد و گفت: تاکنون هزار و 500 تن برنج توزیع‌شده است، گوشت و مرغ نیز در ایام نوروز توزیع می‌شود و درزمینهٔ توزیع شکر نیز هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه ساعت کار 16 واحد نانوایی افزایش‌یافته است، ادامه داد: سهمیه آرد این واحدها نیز افزایش می‌یابد، تا در موضوع توزیع نان در قم مشکلی نباشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قم فعالیت واحدهای صنفی در ایام نوروز را موردتوجه قرار داد و عنوان کرد: گشت‌های نظارت و سازمان تعزیرات حکومتی در ایام نوروز از این واحدها بازدید می‌کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار