مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران خبر داد
مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران از برنامه ریزی برای حضور هفت هزار خادم برادر و خواهر در ایام نوروز برای خدمت به زائران و مسافران نوروزی این مکان مقدس خبر داد.
کد خبر: ۳۹۶۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۵:۱۲ 17 March 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، سید حسین موسوی از آمادگی قریب به هفت هزار خادم مسجد مقدس جمکران برای خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی این مکان مقدس خبر داد و اظهار کرد: مرکز خادمین افتخاری با بیش از 2 هزار ۸۰۰ خواهر و بیش از 4 هزار ۱۰۰ برادر که به صورت افتخاری و تشرفی در این مکان مقدس فعالیت دارند، از تاریخ ۲۶ اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروز به صورت شبانه روزی خدمات مختلفی را به زائران و مسافران نوروزی ارائه خواهد کرد.

 وی با اشاره به اینکه قریب به یک هزار نفر از خادمین، نخستین تشرفشان به این مکان مقدس را در لباس خدمت تجربه می‌کنند بیان کرد: این تعداد از خادمین از اقصی نقاط کشور برای خدمت در مسجد مقدس جمکران اعلام آمادگی کرده‌اند.

مدیر مرکز خادمین افتخاری حضور خادمین تشرفی و افتخاری از شهرهای دور و نزدیک را نشانه ارادت مردم ایران به این مسجد مقدس دانست و تصریح کرد: خادمین از استان‌های کرمان، یزد، تبریز، مرکزی، فارس، خوزستان و... سازمان دهی شده و در این ایام در مسجد مقدس جمکران حضور می‌یابند.

موسوی همچنین از حضور دانش آموزان کرمانی خبر داد و افزود: برای نخستین بار ۴۰ دانش آموز منتخب استان کرمان در طول ۱۰ روز برای فعالیت در دارالقرآن مسجد مقدس جمکران سازمان دهی شده و خدمت رسانی می‌کنند.

وی ضمن اعلام آمادگی مسجد مقدس جمکران برای جذب خادم افتخاری خاطرنشان کرد: مشتاقان خدمت در میعادگاه عاشقان امام زمان(عج) می‌توانند برای ثبت نام به سایت رسمی مسجد مقدس جمکران مراجعه کرده و با تکمیل فرم آمادگی خود را اعلام کنند تا از طرف مسجد مقدس جمکران با آنها تماس برقرار شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار