فرماندار قم:
فرماندار قم بابیان اینکه مسئولان مصلای قدس برای اسکان زائران اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: مقررشده است تا در شرایط اضطراری از ظرفیت این مکان نیز استفاده شود، همچنین همه ظرفیت‌های دولتی باید در راستای خدمت‌رسانی به زائران به کار گرفته شود.
کد خبر: ۳۹۶۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۵۹ 17 March 2017
به گزارش تابناک قم، رضا سیار در جلسه ستاد تسهیلات زائرین استان که در تالار امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد، با اشاره به آغاز برنامه انتخاباتی در امروز اظهار داشت: در روز 30 اسفندماه، کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام می‌شوند.

وی بابیان اینکه ثبت‌نام هزار و 200 نفر کاندیدای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا کار آسانی نیست، افزود: با توجه به اینکه حجم کار گسترده است، امیدواریم با کمک دستگاه‌های اجرایی استان، اقدامات خوبی در این ایام تعطیل صورت بگیرد.

سیار خواستار مشارکت بیشتر ادارات در برگزاری انتخابات شد و گفت: امیدواریم مدیران و مسئولان اجرایی استان به ستاد ثبت‌نام سر بزنند و مشارکت خوبی را به‌منظور برگزاری هر چه‌بهتر انتخابات داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه کمیته اجرایی ستاد تسهیلات زائرین تاکنون اقدامات خوبی داشته است، ادامه داد: با همکاری همه اعضا در ستاد تسهیلات زائرین،  تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده تا رفاه حال زائران در ایام نوروز و در شهر مقدس قم فراهم شود.

فرماندار قم با تأکید بر اینکه بحث اسکان زائران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، بیان کرد: با توجه به‌ پیش‌بینی‌های هواشناسی و احتمال بارندگی در برخی روزهای نوروز، باید تمامی شرایط لازم، ازجمله اسکان مسقف زائران موردتوجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه مدارس به‌منظور اسکان آماده‌شده‌اند، در صورت امکان باید مکان‌های دیگری نیز به این منظور فراهم شود.

سیار بابیان اینکه مسئولان مصلای قدس برای اسکان زائران اعلام آمادگی کرده‌اند، گفت: مقرر شده است تا در شرایط اضطراری از ظرفیت این مکان نیز استفاده شود، همچنین همه ظرفیت‌های دولتی باید در راستای خدمت‌رسانی به زائران به کار گرفته شود.

وی با تأکید بر اینکه رزرواسیون زائران باید توسط نمایندگان بخش خصوصی صورت بگیرد، ادامه داد: مسئولیت رزرواسیون برعهده نمایندگان است و هر ارگان باید افرادی را به این منظور اختصاص دهد، تا به لطف خدا مشکلاتی در این زمینه به وجود نیاید.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار