هواشناسی استان پیش بینی کرد:
فردا هوای استان نیمه ابری در برخی از نقاط رگبار پراکنده و وزش باد شدید به تدریج با کاهش ابر خواهد بود، و در روزهای آینده نیز با افزایش ابر و وزش باد شدید در قم مواجه هستیم.
کد خبر: ۳۹۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۲ 17 March 2017
به گزارش تابناک قم، رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم گفت: فردا هوای استان نیمه ابری در برخی از نقاط رگبار پراکنده و وزش باد شدید به تدریج با کاهش ابر خواهد بود، روز شنبه هم هوای استان کمی ابری در برخی از ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

محمدرضا قاضی با اشاره به وضعیت دمای استان قم طی روزهای آتی اظهار کرد: فردا بیشترین و کمترین دمای استان به 20 درجه و 6 درجه می‌رسد، روز شنبه هم حداکثر دمای قم 21 درجه و حداقل دمای استان 6 درجه پیش بینی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حداقل دما مربوط به ایستگاه دستجرد با یک درجه سانتی‌گراد و بیشترین دما مربوط به ایستگاه جمکران با 22 درجه سانتی‌گراد است.

رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره کل هواشناسی استان قم ادامه داد: روز شنبه جهت وزش باد در استان قم غربی و با حداکثر سرعتی بین 30 تا 45 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

قاضی در پایان با اشاره به وضعیت بارش در استان قم خاطرنشان کرد: از ابتدای ماه مهر تاکنون 118 میلی بارش در استان ثبت شد، در حالی این عدد در سال گذشته 83 میلی متر بود، میانگین طولانی مدت بارش باران در استان در مدت مشابه 103 میلی متر است.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار