مسابقه‌های فوتبال نوجوانان کشور در دسته مناطق در حالی برای نماینده استان قم در دور اول به پایان رسید که صعودی شیرین و دلنشین برای نماینده قم به دست آمد.
کد خبر: ۳۹۴۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۳ 14 March 2017
به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال سیاه‌جامگان نماینده قم در دسته مناطق نوجوانان کشور بود که مسابقه‌های خود را در فرخ‌شهر چهارمحال‌وبختیاری انجام داد و موفق شد با کسب عنوان دوم مرحله گروهی جواز حضور در دور دوم را کسب کند.

کار سیاه‌جامگان قم برای صعود به هیچ وجه آسان نبود. به عبارت بهتر زمانی که آن‌ها در 2 بازی اول 5 امتیاز از 6 امتیاز ممکن را از دست دادند دیگر امیدی به صعود آن‌ها نمی‌رفت اما سیاه‌جامگان بازگشتی فوق‌العاده به جدول داشت.

سیاه‌جامگان که بر خلاف نام خود در این مسابقه‌ها طلایی‌پوش بود در بازی اول خود 2 بر یک به استقلال خوزستان باخت و در دومین مسابقه در نبرد مرگ و زندگی با پتوی لاله اصفهان 2 بر 2 مساوی کرد. گل تساوی بخش دقیقه 85 دیدار با پتوی لاله، نقطه عطف برنامه صعود سیاه‌جامگان بود. آن‌ها در 3 بازی بعدی خود مقتدرانه عمل کردند و توانستند بالاتر از پتوی لاله، تیم قدرتمند و متمول اصفهان قرار بگیرند. 

سیاه‌جامگان در 2 بازی بعد خود با نتایج 4 بر یک و 3 بر یک برابر حریفان استان میزبان پیروز شد و سرانجام در آخرین دیدار خود برابر تیم البرز شهر جدید هشتگرد 2 بر یک برنده شد و با 10 امتیاز به عنوان تیم دوم بعد از استقلال خوزستان راهی مرحله بعد شد. صعود سیاه‌جامگان قم در شرایطی شکل گرفت که این تیم با ترکیبی کاملاً بومی در این مسابقه‌ها به میدان رفت و باید خود را آماده حضور در مرحله دوم این رقابت‌ها می‌کرد. 

مرحله دوم لیگ نوجوانان کشور در دسته مناطق اردیبهشت 96 برگزار می‌شود اما هنوز مشخص نیست سیاه‌جامگان برای صعود به دسته برتر نوجوانان کشور چه حریفانی در پیش خواهد داشت. 

از سوی دیگر گفته می‌شود سیاه‌جامگان برای تسهیل راه صعود خود به دنبال تسلیم درخواست میزبانی مرحله دوم مسابقه‌ها به فدراسیون فوتبال است.

منبع: همشهری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار