با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان
با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، خانه جوانان طی مراسمی در استان قم افتتاح شد.
کد خبر: ۳۹۳۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 13 March 2017
به گزارش تابناک قم، مراسم بهره‌برداری از خانه جوانان استان قم با حضور شعبانی‌بهار معاون وزیر ورزش و جوانان، سیدمهدی صادقی استاندار قم، حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان قم و دبیران سمن‌ها و تشکل‌های جوانان قم برگزار شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم در این مراسم با اشاره به بهره‌برداری از خانه جوانان استان قم، اظهار داشت: طرح احداث و راه‌اندازی خانه جوانان در استان‌های مختلف توسط وزارت‌خانه مصوب شد که با حمایت استاندار، این مهم در قم محقق شد.

علی پارسانیا با تاکید براینکه خانه جوانان استان قم شاهد استقرار سازمان‌های مردم نهاد است، تصریح کرد: بخش‌های مختلف این مجموعه با رویکرد جدید برای پرداختن به نیازها و مسائل مرتبط با جوانان فعالیت می‌کند، و دبیران سازمان‌های مردم نهاد نیز مسائل و مشکلات خود را با معاون وزیر و مسوولان استان قم در میان گذاشتند.

غلامرضا شعبانی‌بهار معاون وزیر ورزش و جوانان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از استاندار قم، با اشاره به آنکه خانه جوانان استان قم مجموعه‌ای کم‌نظیر در سطح کشور است، اظهار داشت: با توجه به رویکرد دکتر سلطانی‌فر در وزارت ورزش و جوانان، قرار است برنامه‌های حوزه جوانان به‌صورت گسترده‌ دنبال می‌شود تا نیازهای نسل جوان به‌دقت موردبررسی قرار گیرد.

وی بابیان اینکه خانه جوانان در انسجام و تقویت فعالیت سازمان‌های مردم‌نهاد تأثیر به سزایی دارد، افزود: راه‌اندازی خانه جوانان، سبب ارتقای رشد و بالندگی جوانان در استان‌ها می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار