رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد؛
رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم خواستار رعایت ضوابط تدوین شده برای شکل‌دهی به بدنه بلوار ۷۵ متری عمار یاسر شد.
کد خبر: ۳۹۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶ 12 March 2017
به گزارش تابناک قم، مصطفی سعادت طلب در جلسه شامگاه شنبه شورای اسلامی شهر قم، با اشاره به دو پروژه فعال در هسته مرکزی شهر قم اظهار داشت: یکی از آن‌ها پروژه شهدای مدافع حرم است که کاملاً مسیرهایش قطع شده و بار ترافیکی بسیار زیادی به اطراف ایجاد می‌کند.

وی افزود: باید راه‌های موقتی برای عبور و مرور مردم در نظر گرفته شود تا در شب عید مردم کمتر اذیت شوند و ترافیک قدری سبک‌تر شود.

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: پروژه ۱۵ خرداد هم با توجه به فضای کارگاهی که دارد برای راحتی مردم نیاز به مناسب سازی دارد تا این روزها برای مردم به خوبی سر شود.

وی با اشاره به افتتاح پروژه مقداد گفت: این پروژه، پروژه بسیار مهمی بوده و آرزوی چندین ساله مردم قم در خارج شدن عمار یاسر از بن بست را برآورده کرد.

سعادت طلب با اشاره به اینکه جاده گرمسار می‌توانست به طور مستقیم به پروژه مقداد و ۷۵ متری عمار یاسر متصل شود افزود: زمانی که جاده گرمسار در حال احداث بود، ما این مسائل را مطرح کردیم اما عده‌ای مسیر جاده را تغییر داده و در واقع به قم خیانت کردند.

وی با اشاره به مسیری که برای اتصال به جاده گرمسار وجود دارد اظهار داشت: الان دو تا تقاطع داریم که هر دو باید به بلوار امیر کبیر وصل شود درحالیکه می‌توانست یک تقاطع وجود داشته باشد.

رئیس کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه ۷۵ متری عمار یاسر نخستین معبری بوده که برای آن طراحی شهری در نظر گرفته شد، گفت: ۱۲ سال پیش مشاور ضوابطی را برای بدنه این بلوار ارائه کرد که چند سال مورد استفاده قرار گرفت اما چند وقتی است که این ضوابط رها شده است.

سعادت طلب گفت: با احداث تقاطع مقداد و تبدیل شدن عمار یاسر به ورودی شهر، ساخت و ساز در بدنه این بلوار رونق می‌گیرد و زمین‌های خالی که در آن وجود دارد، ساخته خواهد شد. موضوع مهم این است که شهرداری باید مراقب ضوابطی که در این مسیر وجود دارد باشد تا ورودی مناسب شهر قم در آن شکل بگیرد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار