رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات هواشناسی قم خبر داد
رئیس اداره پیش‌ بینی و تحقیقات اداره‌‌ کل هواشناسی استان قم گفت: طی روزهای آتی شاهد وزش باد شدید در استان خواهیم بود.
کد خبر: ۳۹۳۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۲ 12 March 2017
به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی با اشاره به وضعیت آب و هوای استان طی روزهای آتی اظهار کرد: امروز هوای استان قم صاف تا قسمتی ابری در برخی از ساعات همراه با وزش شدید باد است. امروز جهت باد غربی با حداکثر سرعت 55 کیلومتر بر ساعت است.

وی ادامه داد: امروز بیشترین دمای استان قم 23 درجه و کمترین دمای استان هم 6 درجه است، اما فردا حداکثر و حداقل دمای استان به 19 درجه و پنج درجه می‌رسد.

رئیس اداره پیش‌ بینی و تحقیقات اداره‌‌ کل هواشناسی استان قم افزود: وضعیت هوای استان فردا نیمه ابری از عصر همراه با افزایش ابر و به صورت متناوب رگبار و باران و در پاره ای از نقاط رعد و برق و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.

قاضی با اشاره به وضعیت وزش باد در استان قم اظهار کرد: فردا جهت باد در استان شرقی با حداکثر سرعت 50 کیلومتر بر ساعت پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: روز سه شنبه وضعیت هوای استان قم نیمه ابری به تدریج صاف همراه با وزش باد نسبتا شدید خواهد بود، در آن روز بیشترین دمای استان 22 درجه و کمترین دمای قم هم 6 درجه پیش بینی می‌شود، در روز سه شنبه جهت وزش باد در استان غربی و با حداکثر سرعت 70 کیلومتر بر ساعت است.

رئیس اداره پیش ‌بینی و تحقیقات اداره‌‌ کل هواشناسی استان قم افزود: در 24 ساعت اخیر گرم ترین نقطه استان منطقه جمکران با 21 درجه و سردترین نقطه استان قم هم منطقه دستجرد با یک درجه است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دیروز سه میلی متر باران در شهر قم ثبت شد، از ابتدای ماه مهر تاکنون 112 میلی متر بارش باران در این شهر داشتیم، میانگین طولانی مدت بارش باران در شهر قم 96 میلی متر بوده است و سال گذشته 82 میلی متر بارش در این شهر داشتیم. 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار