روز خونین جاده های قم
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: سه حادثه ترافیکی که روز گذشته در این استان رخ داد، منجربه کشته شدن سه نفر و مصدوم شدن 13 تن شد.
کد خبر: ۳۹۰۱۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸ 07 March 2017
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم در گفت و گو با خبرنگار تابناک قم گفت: در حادثه نخست، تصادف زنجیره ای خودروهای پراید، ایسوزو، 206 و نیسان و سپس برخورد 2 دستگاه تریلی با این خودروها منجربه مصدوم شدن 11 تن شد.
 
محمدرضا حسنی افزود: در این حادثه که در محور کمربندی امام علی(ع) مقابل بوستان جوان رخ داد، یک تن، آقا 28 ساله نیز جان خود را از دست داد.

وی تصریح کرد: ابعاد این حادثه بسیار وسیع بود و زمانی که 2 دستگاه تریلی با خودروهای سواری تصادف کردند، ماموران اورژانس نیز در محل حادثه حضور داشتند و خوشبختانه به افراد حاضر در محل آسیبی نرسید.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: در حادثه بعدی که در کیلومتر 45 آزادراه قم - تهران رخ داد، 2 دستگاه خودرو مزدا و پژو 405 با هم برخورد کردند که باعث فوت در دم یک خانم 90 ساله شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه 2 تن دیگر نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

حسنی به برخود 2 دستگاه تریلی نیز اشاره و بیان کرد: این حادثه در محور قدیم سلفچگان، 10 کیلومتر بعد از سلفچگان به سمت ساوه، رخ داد که بر اثر آن یک تن آقا 45 ساله به علت شدت حادثه و جراحت های وارده در دم فوت کرد.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار