معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: همه مدیون شهدا هستیم و اگر امنیتی در کشور داریم، از شهدا است.
کد خبر: ۳۸۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۷ 28 February 2017
به گزارش تابناک قم، احد جمالی در جلسه هماهنگی تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام در استان که در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری برگزار شد، با اشاره تشییع پیکر شهدای گمنام در استان قم اظهار کرد: روز پنجشنبه 12 اسفند سالروز شهادت حضرت زهرا(س) است و آمادگی لازم را برای تشییع پیکر تشییع شهدای گمنام را در این روز در استان داریم.

وی ادامه داد: دستگاه‌های مختلف استان قم برای برگزاری باشکوه مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در استان هماهنگی‌های لازم را انجام دادند و مدیران استان آماده برطرف کردن کمبودهای و مشکلات در زمینه برگزاری این مراسم هستند و امیدواریم که چنین اقداماتی ذخیره ای برای آخرت ما باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم افزود: شهدای گمنام اوج ایثار و تاثیرگذاری را از خود نشان دادند، به گونه‌ای که نام و نشانی از این شهدا وجود ندارد. شهدای مدافع حرم نیز از جان خود گذشتند و در فاصله هزاران کیلومتری از ایران با دشمنان تکفیری جنگیدند.

جمالی با اشاره امنیت کشورمان اظهار کرد: همه ما روزی خواهیم مرد، اما مهم این است که چگونه جان خود را از دست بدهیم. همه مدیون شهدا هستیم و اگر امنیتی در کشور داریم، از شهدا است، امیدوارم به گونه‌ای عمل کنیم که در روز قیامت شرمنده شهدا نباشیم.

وی ادامه داد: سن و سال شهدای گمنام کم است، این شهدا با حضرت زهرا(س) در بی نام و نشان بودن قبرهایشان اشتراک دارند و در این زمینه در شورای فرهنگی عمومی استان تبادل نظر صورت گرفت. وظیفه شرعی، اخلاقی و ملی برای برگزاری باشکوه تشییع پیکر شهدای گمنام داریم و در این زمینه آماده هستیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار