مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم از اهتمام ویژه این سازمان برای جمع آوری و ثبت بانک اطلاعات صاحبان مشاغل خودرویی خبر داد.
کد خبر: ۳۸۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 25 February 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری با اشاره به روند احداث شهرک خودرویی اظهار کرد: احداث شهرک‌های خدماتی نظیر شهرک خدمات خودرویی نیازمند همکاری و مشارکت نهادهای مختلف استان به ویژه اتحادیه صنوف وابسته و صاحبان مشاغل و حضور مؤثر و فعال آنان است.

وی به اهمیت جمع آوری صحیح اطلاعات صاحبان مشاغل اشاره کرد و گفت: دسته بندی یا تنظیم مشاغل و استقرار آن‌ها در شهرک مذکور؛ لزوم جمع آوری صحیح اطلاعات و آمار را نمایان تر می‌کند.

مظفری با تاکید بر اینکه مجموعه شهرک خودرویی با داشتن امکانات تعمیرگاهی، خدماتی، رفاهی، تفریحی و ... می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های زیست محیطی مردم و اصناف محترم را رفع کند خاطرنشان کرد: این شهرک می‌تواند فضای کسب و کار بسیار مناسب را برای ارائه کنندگان خدمات ایجاد کند.

مدیرعامل سازمان میادین به اتمام عملیات سفت کاری 88 واحد خدماتی در فاز اول این پروژه اشاره کرد و بیان داشت: 34 واحد نمایشگاهی به مساحت 138 متر و 54 واحد تعمیرگاهی به مساحت 57 متر مربع در این فاز ساخته شده است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات نازک کاری و تکمیل احداث چهار واحد نمایشگاهی برای نمونه و کسب نظرات صاحبان مشاغل و صنوف وابسته انجام شده و آماده بازدید این عزیزان است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار