در آستانه هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال؛
در آستانه هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال سفر تیم فوتسال یاسین پیشرو به اهواز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت.
کد خبر: ۳۸۳۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 25 February 2017
به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال یاسین پیشروی قم باید روز یکشنبه ۸ اسفند در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتسال در اهواز به دیدار تیم حفاری خوزستان برود اما وضعیت سفر این تیم به اهواز هنوز مشخص نیست.

باشگاه یاسین پیشرو روز پنج‌شنبه هفته گذشته جلسه‌ای با اداره کل ورزش و جوانان استان قم بر سر حل مشکلات یاسین پیشرو در لیگ برتر فوتسال در زمینه استفاده از یکی از بازیکنان و لزوم ورود اداره کل ورزش و جوانان به موضوع، داشته است.

یاسین پیشرو پس از این جلسه تأکید کرده است که در صورتی به کار خود و تیمداری ادامه می‌دهد که مصالح این تیم از سوی اداره کل ورزش و جوانان با ورود به موضوع استفاده از مهدی زاهدی در ترکیب این تیم و ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ در مورد انتقال کامل امتیاز تیم‌های ماهان تندیس به یاسین پیشرو تأمین شود.

بر این اساس، با وجود این که یاسین باید فردا در اهواز با حفاری خوزستان مسابقه دهد هنوز خبری در مورد آمادگی مقدمات سفر این تیم به اهواز نیست و تیم فوتسال یاسین پیشرو ممکن است در بازی با حفاری غیبت کند و به اهواز سفر نکند.

منابع مطلع می گویند گزینه غیبت یاسین پیشرو در ۳ بازی باقی مانده این تیم در لیگ برتر فوتسال روی میز مسئولان این باشگاه است و باشگاه یاسین پیشرو در صورت پشتیبانی نشدن از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم ممکن است قید حضور در ۳ بازی پایان فصل را بزند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار