از سوي كميته انضباطي صورت گرفت
تيم فوتسال یاسین‌پیشرو قم به دليل توهين تماشاگران خود به تيم داوري ديدار خانگي اين تيم با لبنيات ارژن فارس از سوي كميته انضباطي جريمه شد.
کد خبر: ۳۸۲۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹ 22 February 2017
به گزارش تابناک قم، در حالی که بازی تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و لبنیات ارژن فارس از هفته ششم دور برگشت رقابت‌های فوتسال باشگاه‌های برتر کشور برگزار شد و با برتری نماینده قم و رقم خوردن هشتمین پیروزی این تیم در لیگ هجدهم همراه بود، اما یاسین‌پیشرو از بابت اتفاقات این دیدار جریمه شد.

در آن مقطع، جدال تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و لبنیات ارژن فارس مصاف تیم‌های هشتم و دهم جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بود که در پایان سه امتیاز مسابقه همراه با نتیجه‌ای نزدیک و نفس‌گیر به تیم فوتسال یاسین‌پیشرو قم تعلق گرفت.

بازی تیم‌های فوتسال یاسین‌پیشرو قم و لبنیات ارژن فارس در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم و در حضور تعداد اندکی تماشاگر به انجام رسید و در نهایت یاسین‌پیشرو قم توانست با نتیجه پر گل چهار بر سه میهمان خود را شکست داد اما گویا از حاشیه این دیدار گزارشی از سوی ناظر مسابقه به کمیته انضباطی رفته است.

شاگردان محمدرضا حیدریان این دیدار را با انگیزه فراوانی آغاز کردند و در نیمه نخست با گل‌های روح‌الله ایثاری و سعید قاسمی در مقابل تک گل محمد بیضایی‌نژاد به برتری دو بر یک دست یافتند تا آمادگی خود را برای کسب پیروزی و سه امتیاز این مسابقه نشان دهند.

یاسینی‌ها که پیش از این مسابقه در رده هشتم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته برتر فوتسال باشگاه‌های کشور قرار داشتند، در نیمه دوم دو گل دیگر را به ثمر رساندند و البته دو گل هم دریافت کردند ولی در نهایت با برتری چهار بر سه از این بازی سخت و طاقت‌فرسا سه امتیاز شیرین گرفتند.

بعد از پایان این دیدار، ناظر مسابقه گزارشی از اتفاقات رخ داده در سالن شهید حیدریان قم به کمیته انضباطی ارسال کرده است که با استناد به آن، تیم یاسین‌پیشرو قم به اتهام توهین برخی تماشاگران به داوران این دیدار بر اساس ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد، در حالی که کمیته انضباطی اعلام کرده اجرای این رای قطعی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار