در دیدار معوقه هفته هفدهم رقم خورد
تیم فوتسال یاسین پیشرو در لحظات پایانی برابر شهروند ساری تن به شکست داد.
کد خبر: ۳۸۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷ 22 February 2017
به گزارش تابناک قم، تیم فوتسال یاسین پیشرو در دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر امروز پذیرای شهروند ساری بود.

مسابقه دو تیم از ساعت 16 روز سه شنبه سوم بهمن‌ماه در سالن دوهزارنفری شهید حیدریان برگزار شد.

یاسین پیشرو در نیمه نخست مسابقه موقعیت‌های بسیار زیادی را بر روی دروازه‌های حریف خود ایجاد کرد که با بی‌دقتی مهاجمان این تیم به هدر رفت.

دو موقعیت بسیار خطرناک در نیمه نخست مسابقه نصیب امین مجیدی پور شد که وی قدر موقعیت را ندانست و با بی‌دقتی آن را به بیرون زد.

در همان لحظات تیم شهروند چند موقعیت نیمه خطرناک را روی دروازه میزبان خود ایجاد کرد که آن‌هم ثمری نداشتند.

در پایان نیمه اول، دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند تا در نیمه دیگر بازی بتوانند تکنیک‌های موردنظر کادر فنی را در زمین پیاده کنند.

در آغاز نیمه دوم این یاسین پیشرو بود که بازی را طوفانی آغاز کرد و موقعیت‌های بسیار خطرناکی را به وجود آورد که تمام موقعیت‌ها یکی پس از دیگری به بیرون رفت.

فشارهای شاگردان محمدرضا حیدریان سرانجام منجر به گل شد و محمد کرمانی گل نخست تمیش را وارد دروازه سارویها کرد.

پس از به ثمر رساندن گل، یاسینی‌ها دچار قانون بی‌منطق فوتبال"تیمی که گل نزند، گل می‌خورد" شدند و در صورت ایجاد موقعیت‌های زیاد موفق به گل زنی نشدند.

دو دقیقه بعد مرتضی عظمایی گل تساوی را برای شهروند به ثمر رساند تا این تیم دست‌خالی قم را ترک نکند.

فشارهای بی امان از سمت دو تیم بر روی دروازه‌ها خلق می‌شد که هیچ‌کدام ثمری نداشت که در واپسین لحظات پایانی مسابقه تیم شهروند پشت محوطه یاسین پیشرو صاحب یک ضربه ایستگاهی شد.

بازیکنان شهروند این موقعیت را غنیمت شمردند و با شوت محکم سید علی کیایی گل دوم وارد دروازه یاسین پیشرو شد تا تیر خلاص به سمت میزبان شلیک شود.

از نکات جالب و حاشیه‌ای مسابقه می‌توان به حضور 7 بازیکن اخراجی این تیم پرداخت که از نزدیک مسابقه را مشاهده می‌کردند.

اما نکته جذاب‌تری که در ورزشگاه شهید حیدریان رقم خورد قهر تماشاچیان با فوتسال است که در این مسابقه حدود 50 نفر به ورزشگاه آمده بودند ورزشگاهی که روزی مملو از تماشاگر بود امروز به این روز افتاده بود و در سکوت کامل به سر می‌برد.

پیش‌ازاین مسابقه کمیته انضباطی برای دومین بار پیاپی تیم یاسین پیشرو را به علت استفاده از بازیکن غیرمجاز به کسر سه امتیاز محکوم کرد اما کادر فنی و مدیریتی این باشگاه بازهم مهدی زاهدی را راهی میدان کردند.

یاسین پیشرو با این شکست و کسر امتیاز 26 امتیازی شد و به رده دهم جدول رده‌بندی سقوط کرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار