فرمانده انتظامي استان قم:
فرمانده انتظامي استان با بيان اينکه قم را براي سارقان ناامن می‌کنیم، از اجراي برنامه عملياتي تأمین امنيت نوروزي در قم خبر داد.
کد خبر: ۳۸۲۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲ 22 February 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کاظم مجتبایی در قرارگاه سرقت که با حضور روسای پلیس‌های تخصصی و معاونان این فرماندهی برگزار شد، با بیان اینکه نباید امنیت مردم مختل شود، تاکید کرد: باید برای کنترل سرقت دیدگاهی منطقی داشت.

وی افزود: روسای کلانتری‌های استان را مکلف کرد تا روزانه در حوزه سرقت، آمارها را تجزیه و تحلیل کرده تا با بکارگیری درست امکانات به شاخص‌های تعیین شده برسند.

فرمانده انتظامی استان قم تاکید کرد: اجرای برنامه عملیاتی تأمین امنیت نوروزی در قم را به جد دنبال می‌کنیم.

سردار مجتبایی ریشه سرقت را در فقر و بیکاری دانست و سپس از معاونت عملیات این فرماندهی خواست تا با ارائه تحلیلی، سهم معتادان و زندانی‌های آزاد شده در وقوع سرقت‌ها را مشخص کند.

وی گفت: تعداد قابل توجهی از جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی ارتباط مستقیم و غیر مستقیم با اعتیاد به مواد مخدر دارند.

وی با بیان اینکه ایجاد و تولید امنیت مستلزم همکاری و مشارکت تمام سازمان‌ها و آحاد مردم است، تصریح کرد: جلوگیری از ایجاد فضا و بستر برای بروز عمل مجرمانه، تا حد زیادی بستگی به عملکرد هر یک از قربانیان بالقوه داشته که می‌تواند آن‌ها را در برابر مجرمان فرصت طلب و سود جو حفظ و موجب ناکامی سارقان شود.

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به اینکه در گذشته هدف اصلی پلیس، برخورد با مجرم بود، گفت: اکنون این راهبرد تغییر یافته و پلیس بسترهای بوجود آمدن سرقت را شناسایی و برای از بین بردن آن هدف گذاری می‌کند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار