برخورد شدید کامیون و پژو در محورسلفچگان قم ساوه منجر به فوت تنها سرنشین خودروی پژو شد. خانواده پنج نفری که در منطقه پردیسان قم دچار مسمومیت باگاز مونواکسیدکربن شده بودند از مرگ حتمی نجات پیدا کردند.
کد خبر: ۳۸۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۳:۰۵ 21 February 2017
به گزارش تابناک قم، بنا بر اعلام اورژانس ۱۱۵ قم برخورد شدید کامیون و پژو در محور سلفچگان به ساوه متأسفانه راننده پژو در دم فوت کرد.

عوامل اورژانس ۱۱۵ قم در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رساندند اما با توجه به شدت برخورد راننده پژو که مردی ۴۵ ساله بود در دم فوت کرد.

همچنین شب گذشته مسمومیت با گاز co در پردیسان به اورژانس ۱۱۵ قم اعلام شد که با حضور به موقع عوامل اورژانس یک خانواده پنج نفر از مرگ حتمی نجات یافتند.

علت حادثه بی‌احتیاطی خانواده در عدم کنترل لوله‌های بخاری و خروجی لوله از محل اصلی گزارش شده است.

در روزهای گذشته نیز چندین مورد مشابه در خصوص مسمومیت با گاز co در استان اتفاق افتاده که اکثر موارد خروج لوله و اتصالات و نیز استفاده از گاز پیک نیک و خوراک پزی برای تولید گرما بوده است.

از شروع فصل سرما تا امروز در استان قم ۱۱نفر از شهروندان که شامل دو کودک، دو خانم و هفت نفر آقا، بر اثر مسمومیت با قاتل خاموش جان خود را از دست داده‌اند و بیش از ۱۰۰ نفر نیز دچار کاهش هوشیاری با درجات مختلف شده‌اند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار