معاون آموزشی موسسه دارالاعلام المدرسة أهل البیت(ع) قم گفت: این موسسه در راستای دفاع از مکتب اهل بیت (ع) و نقد اندیشه های وهابیت از میان برادران طلبه از طریق آزمون ورودی جهت سال تحصیلی 96 -97 تعدادی محدود دانش پژوه می پذیرد.
کد خبر: ۳۸۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۱ 21 February 2017
به گزارش تابناک قم، حجت الاسلام والمسلمین احمد کوثری افزود: اولویت با کسانی است که در زمینه نقد وهابیت کتاب، مقاله و آثار علمی داشته و فارغ التحصیل رشته های تخصصی بویژه موسسه شیعه شناسی، کلام، مذاهب اسلامی، در راه حق و دانشگاه ادیان و مذاهب باشند.

وی ادامه داد: شرایط ثبت نام شامل التزام به کلیه مقررات آموزشی موسسه، اتمام پایه دهم و حداقل یکسال شرکت در درس خارج، موفقیت در آزمون کتبی و موفقیت در مصاحبه حضوری می باشد.

کوثری خاطرنشان کرد: منابع این آزمون شامل التوحید و الشرک فی القرآن الکریم(آیت الله سبحانی)، شفاء السقام فی زیارة خیرالانام(تقی الدین سبکی)، الصواعق الالهیة فی الرد علی الوهابیة(سلیمان بن عبدالوهاب) می باشد.

وی ادامه داد: زمان ثبت نام برای شرکت در آزمون حداکثر تا تاریخ 15 اسفند 95و زمان برگزاری آزمون نیز 24 فروردین 1396می باشد.

وی، اشتغال به کار برگزیدگان دوره در بخش تحقیقاتی موسسه پس از پایان دوره، پرداخت شهریه مکفی، اعطای گواهی اتمام دوره تربیت محقق ویژه وهابیت شناسی از سوی موسسه و تامین منابع کتابخانه ای و اینترنتی را از مزایای این موسسه دانست.

این موسسه تحت اشراف آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید اداره می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار