مدیرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قم:
مدیرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي استان قم گفت: این شرکت در راستاي توسعه بازار واحدهاي صنعتي كوچك و متوسط، زمينه ورود اين واحدها به بازار كره جنوبي را تسهيل مي‌كند.
کد خبر: ۳۸۱۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۹ 21 February 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: ورود واحدهای صنعتی به بازارهای جهانی در دوران پسا تحریم فرصت مناسبی برای استفاده حداکثری از ظرفیت و پتانسیل بازارهای بین المللی برای خروج از رکود و رونق چرخه اقتصادی کشور بحساب می آید.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی قم در راستای تفاهم‌نامه همکاری فی مابین سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و سازمان امور بنگاه‌های کوچک و متوسط کره جنوبی، زمینه معرفی واحدهای صنعتی علاقمند به حضور در بازار کره جنوبی در وب سایت تجارت الکترونیکی gobizkorea.com فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم اضافه کرد: در همین راستا و با هدف تسهیل حضور تولیدات با کیفیت بالای صنایع کوچک قم در کشور کره جنوبی، نسبت به شناسایی و احصاء نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی استان اقدام و موارد لازم  به سازمان کره‌ای اعلام شد تا تکنولوژی متناسب با آن نیاز فناورانه در اختیار تولید کنندگان داخلی قرار گیرد.

طیبی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه فعالان خوشه‌های کسب و کار و کنسرسیوم‌های صادراتی می‌توانند از این فرصت استفاده کنند، از واحدهای صنعتی متقاضی برای ورود به بازار کشور کره جنوبی خواست برای بهره مندی از حمایت‌های این شرکت و همچنین معرفی به مراکز مربوطه به معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی قم مراجعه کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار