رئیس شورای اسلامی شهر قم از رشد 3 برابری بودجه فرهنگی شهر قم در سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۳۸۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷ 20 February 2017
به گزارش تابناک قم، ولی‌الله بیاتی اظهار کرد: برنامه‌های متنوع و خوبی در عرصه فرهنگی در مجموعه مدیریت شهری قم در حال انجام است که به خصوص از ناحیه سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری و نیز کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر دنبال می‌شود. 

وی با اشاره به کمک‌های شهرداری قم به نهادهای فرهنگی و تشکل‌های مردمی در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و نیز مذهبی گفت: برای سال آینده در بخش فرهنگی بودجه خوبی پیش‌بینی شده به طوری که شاهد حدود 3 برابر رشد در این بخش خواهیم بود. 

بیاتی ادامه داد: پیش‌بینی شده در سال آینده کلنگ ساخت 6 مجتمع فرهنگی در شهر قم بر زمین زده شود و البته از ابتدای سال برنامه شهرداری این است که با قدرت پروژه‌های خود را شروع کند تا بتواند در موعد مقرر آن‌ها را به پایان برساند و در خدمت عموم شهروندان قرار دهد.

وی افزود: از سویی هم در زمینه ساخت مراکز و مجتمع‌های فرهنگی و نیز دیگر پروژه‌های عمرانی و شهری قرار شده همه آن‌ها یک پیوست فرهنگی داشته باشند به طوری که حتی اگر یک پل ساخته شد یا خیابانی به بهره‌برداری رسید، به این مهم توجه شده باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر قم یکی از برنامه‌های جدی مدیریت شهری در قم را تکمیل و راه‌اندازی پروژه‌های نیمه‌تمام عنوان کرد و گفت: بیشتر پروژه‌های شهری با سرعت خوبی در حال پیشرفت است و امیدواریم با پیگیری روند فعلی شاهد بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی مهم شهر تا پایان سال باشیم.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار