معرفی سوهان قم در نمایشگاه بین‌المللی
در ادامه حضور خوشه كسب وكار سوهان قم در بازارهاي منطقه اي خود اين بار آوازه اين شيريني سوغات قم در نمايشگاه مسكو به نمايش گذاشته شد. نمايشگاه مواد غذايي در روسيه با حضور 64 كشور جهان در مسكو برگزار مي شود.
کد خبر: ۳۸۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۴ 20 February 2017
به گزارش تابناک قم، امیر طیبی نژاد مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم با اعلام اين خبر اظهارکرد: خوشه سوهان قم در سال مزين به نام اقتصاد مقاومتي، اقدام وعمل كوشيده است تا با حضور در كشورهاي منطقه نسبت به معرفي اين محصول مهم و ارزشمند استان به بازارهاي خارج كشور اقدامات اساسي انجام دهد.

وي حضور در نمايشگاه دوبي، عمان، عراق، چين و امروز روسيه را در همين راستا ارزيابي كرد و گفت: خوشبختانه اين حضور در كنار دستاوردهاي اقتصادي و تجاري توانسته است فضاي رسانه اي و فرهنگي كشورهاي هدف را تحت تاثير قرار دهد.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي قم در ادامه بر ضرورت استفاده از ظرفيت هاي منطقه اي براي معرفي توليدات داخلي تاكيد كرد و افزود: برگزاري نمايشگاه مواد غذايي در روسيه كه با حضور 64 كشور جهان در مسكو برگزار مي شود نيز يكي از همين ظرفيت ها است كه حضور توليد كنندگان قمي در آن نشان از سطح كيفي و توانمندي محصولات ايراني و دروازه ورود كالاي داخلي در بازارهاي جهاني است.

وي حضور توليد كنندگاه برتر خوشه سوهان قم در قالب كنسريوم صادراتي را يكي ديگر از دستاوردهاي منطقه اي خوشه كسب وكار سوهان برشمرد و ادامه داد: اميدواريم با همين روند و شتاب بوجود آمده در حركت فعالان اين خوشه؛ شاهد پويايي در صادرات و جايگاه واقعي شيريني سوغات قم در بين مردم كشورهاي منطقه باشيم.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار