رئیس پلیس راهور استان قم خبر داد؛
رئیس پلیس راهور استان قم از درآمد ۳۰ میلیارد تومانی حاصل از جرائم رانندگی در داخل و خارج شهر قم در ۱۰ ماه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۹۰۸
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۱ 20 February 2017
به گزارش تابناک قم، احمد پوربافرانی در جلسه شورای اسلامی شهر قم با اشاره به وظایف راهور اظهار داشت: اعطای خدمات انتظامی و ترافیکی در کنار خدمات فنی مهندسی و اجرایی از جمله وظایف راهور است.

وی با اشاره به اینکه در ۱۰ ماهه گذشته در شهر قم ۷۴ فقره تصادف فوتی داشتیم که منجر به فوت ۷۵ نفر شده است، گفت: در بهمن ماه هم سه نفر فوتی داریم که نسبت به سال قبل ثابت مانده است.

رئیس پلیس راهور استان قم با اشاره به اینکه در مجموع نسبت به سال گذشته شاهد کاهش تصادفات درون شهری بودیم ابراز کرد: در حوزه برون شهری شاده افزایش تصادفات بودیم که یکی از محورهای خطرسازی محور جعفریه است.

وی با بیان اینکه سهم زیادی از فوتی‌ها در مراکز درمانی اتفاق افتاده است، خاطرنشان کرد: ۸۵ درصد از تلفات ما در مراکز درمانی اتفاق افتاده که نشان می‌دهد نیاز هست اصلاحاتی در مراکز درمانی صورت بگیرد.

پوربافرانی با اشاره به تلفات بالای عابران پیاده و موتورسیکلت‌سواران در قم گفت: ۳۵ درصد از تلفات فوتی ما عابرین پیاده هستند که بیشتر افراد ۶۰ سال به بالا هستند.

وی با اشاره به اینکه نقاط حادثه‌خیز شهر قم احصا شده است افزود: خیابان امام خمینی(ره) از زمان اجرای طرح بی آرتی یکی از نقاط حادثه خیز شهر قم است.

رئیس پلیس راهور استان قم با اشاره به وصول درآمدهای استان از محل جرایمی که در سطح استان اتفاق می‌افتد گفت: در ۱۰ ماهه سال جاری حدود ۱۰ میلیارد تومان جرائم درون شهری و ۲۰ میلیارد تومان برون شهری اتفاق افتاده که باید سهم استان از این محل در نظر گرفته شود.

وی افزود: حضور کارشناسان در سازمان‌ها و ادارات برای آموزش‌های ترافیکی از کارهایی است که برای ارتقای فرهنگ ترافیک انجام می‌دهیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار