نماینده قم در لیگ دسته دوم هندبال بانوان کشور به میدان می‌رود و به دنبال بازگشت به لیگ دسته اول است.
کد خبر: ۳۸۰۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۲ 20 February 2017
به گزارش تابناک قم، گرچه هندبال قم به دلیل حضور تیم هدف پویان جوان در لیگ برتر هندبال زنان در سطح کشور شناخته شده است، یک تیم دیگر از هندبال بانوان قم به نام پاسارگاد تلاش می‌کند در آخرین ماه سال جواز صعود به لیگ دسته اول را کسب کند. 

مسابقه‌های هندبال دسته دوم بانوان باشگاه‌های کشور از اوایل اسفند در اهواز برگزار می‌شود و تیم هندبال پاسارگاد، نماینده قم در لیگ دسته ۲ خواهد بود. 

پاسارگاد پیش از این در لیگ دسته اول کشور حضور داشته است و در سال‌های متوالی در مسابقه‌های لیگ‌های دسته اول و دوم کشور شرکت می‌کرده است اما هرگز نتوانسته به لیگ برتر صعود کند. این تیم امسال در لیگ دسته دوم به دنبال بازگشت به دسته اول است. 

تیم‌های هدف پویان و پاسارگاد تنها تیم‌های هندبال قم در بخش بانوان در رده باشگاهی هستند. 

خبر دیگر از هندبال قم این که تیم پتروشیمی ماهشهر امسال در حالی در لیگ دسته دوم هندبال کشور حضور دارد که 4 بازیکن قمی شامل حسین یزدانی، صادق فیلی، محمد خیل خانه و رامین درگاهی عضو این تیم هستند. 

علاوه بر این، رضا سفیدگر، هندبالیست باتجربه قمی نیز در لیگ دسته اول کشور عضو تیم شهرداری نجف آباد است اما هندبال قم در لیگ‌های برتر، دسته اول و دوم مردان کشور هیچ تیمی به نمایندگی از خود ندارد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار