تمرینات تیم فوتبال صبای قم از فردا در چمن مجموعه ورزشی هما تهران آغاز می‌شود.
کد خبر: ۳۸۰۹۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۳:۳۶ 20 February 2017
به گزارش تابناک قم، تیم فوتبال صبای قم پس از تساوی که در هفته بیست و دوم برابر تیم پر مهره سایپا به‌دست آورد، تمرینات خود را به مدت دو روز تعطیل کرد.

لیگ برتر فوتبال به دلیل حضور نمایندگان کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا به تعطیلی 12 روزه رفته و این بهترین فرصت برای تمرین تیم‌هاست.

صبایی‌ها نیم فصل دوم نتایج قابل‌قبول را کسب کرده‌اند و شرایط این تیم کمی بهبودیافته است.

شاگردان صمد مرفاوی در سه بازی اخیر خود 7 امتیاز را در سبد اندوخته‌های خود جمع کرده و جایگاه خودش را یک پله ارتقا داده است.

تیم فوتبال صبا برای مسابقه با فولاد خوزستان که از مدعیان بالای جدول به‌حساب می‌آید زمان بیشتری دارد تا نقاط ضعف و قوت خود را بررسی کند.

تمرینات این تیم در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل بوده و از فردا دور جدید تمرینات را برای آماده شدن و شکست دادن فولاد آغاز می‌شود.

به نظر می‌رسد همچون بازی‌های گذشته صبا احمد حسن‌زاده مصدوم را در اختیار نداشته باشد و سایر بازیکنان به این مسابقه برسند.

مشکل دیگری که در بین بازیکنان صبا وجود مصدومیت روزبه چشمی است که به‌تازگی از استقلال به صبا بازگشته است و احتمال داده می‌شود به بازی حساس روز جمعه برسد.

بازیکنان صبا از ساعت 12 فردا در مجموعه ورزشی هما تهران به محل تمرینات می‌روند و پس از دو روز استراحت مجدداً تمرینات زیر نظر کادر فنی صبا آغاز کنند.

مسابقه با تیم فولاد خوزستان یکی از سخت‌ترین دیدارهای فصل صبا خواهد بود و مدافعان این تیم کار بسیار دشواری برابر فولاد خواهد داشت.

حضور ساسان انصاری که در حال حاضر با 13 گل زده در صدر گل زنان لیگ برتر قرار دارد می‌تواند کمی خط دفاعی صبا را آزاد دهد.

از طرفی دیگر بختیار رحمانی و اسماعیل شریفات که هرکدام از بازیکنان با تکنیک فولاد به‌حساب می‌آیند، به دشواری این موضوع اضافه‌تر می‌کند.

صمد مرفاوی برای ماندن در لیگ برتر نباید از یک امتیاز هم بگذرد و مجبور است تکنیک‌ها و تفکرات خود را به نعیم سعداوی دیکته کند.

جدال دو تیم در روز جمعه سیزدهم اسفندماه از ساعت 16 در ورزشگاه یادگار امام قم (ره) آغاز می‌شود.

درصورتی‌که صبا بر فولاد غلبه کند و سایر نتایج به سود این تیم رقم بخورد، مرفاوی می‌تواند خود را در جایگاه یازدهم جدول ببیند.

نمایندگان فوتبال قم در لیگ برتر هم‌اکنون با 20 امتیاز در رتبه چهاردهم قرار گرفته‌اند و فولادی‌ها نیز 28 امتیازی  هستند و عنوان نهم جدول رده‌بندی را به خود اختصاص داده‌اند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار