پلي‌آف ليگ برتر بسكتبال با ويلچر ايران
تيم بسكتبال با ويلچر ايثار قم گام نخست از مرحله پلي‌آف رقابت‌هاي فصل جاري ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور را با عبور از سد هیأت زنجان محكم برداشت.
کد خبر: ۳۸۰۲۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۸ 19 February 2017
به گزارش تابناک قم، دیدارهای دور رفت از مرحله پلی‌آف فصل 1395 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر مردان باشگاه‌های کشور با انجام سه بازی در شهرهای مختلف به انجام رسید و در یکی از دیدارهای حساس این مرحله، تیم ایثار قم موفق به شکست هیأت زنجان شد.

مصاف ایثار قم با هیأت زنجان در مرحله پلی‌آف فصل جاری پیکارهای لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور تداعی کننده مصاف دو تیم در همین مرحله از لیگ برتر سال 1394 است که ایثار قم در مجموع دیدارهای رفت و برگشت با دو پیروزی مطمئن از سد حریف عبور کرد و با حضور مقتدرانه در مرحله نهایی، سرانجام عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر 94 را به خود اختصاص داد.

دست بر قضا یک بار دیگر جایگاه و رتبه دو تیم در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی فصل 1395 لیگ برتر بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور به شکلی رقم خورد که هیأت زنجان و ایثار قم برای دومین سال متوالی در این مرحله به یکدیگر برخورد کرده و به ناچار یکی از آنها از رسیدن به مرحله نهایی باز بماند.

شاگردان جواد شهره‌غلامی در تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در نخستین دیدار خود از پلی‌آف لیگ برتر در زنجان برابر تیم هیأت این شهر به میدان رفتند و در حالی که شرایط سختی را از نظر آب و هوایی برای رسیدن به شهر زنجان سپری کرده بودند اما با یک برد شیرین از میدان خارج شدند.

نماینده ورزش جانبازان و معلولین استان قم در این بازی‌، نمایش کاملا برتری نسبت به حریف خود داشت و در تمام لحظات بازی از حریف پیش بود تا اینکه نخستینم مسابقه از مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال با ویلچر را در سالن جانبازان زنجان با برتری 69 بر 60 به نفع خود تمام کرد.

دیدار برگشت تیم‌های بسکتبال با ویلچر ایثار قم و هیأت زنجان برای معرفی تیم برتر به منظور حضور در مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر سال 1395 باشگاه‌های ایران از ساعت 16 روز جمعه ششم اسفند ماه در سالن شهدای بهزیستی قم به انجام خواهد رسید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار