به دلیل تعطیلی 12 روزه لیگ برتر
تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم فوتبال صبای قم بعد از مصاف این تیم با سايپا تهران در هفته بيست و دوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به مدت دو روز تعطیل شد.
کد خبر: ۳۸۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۰ 19 February 2017
به گزارش تابناک قم، شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم بعد از اینکه در بازی حساس هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور موفق به گرفتن یک امتیاز ارزشمند از مصاف خارج از خانه با سایپا تهران شدند به دلیل تعطیلی لیگ برتر به استراحت اجباری رفتند.

صبای قم در هفته بیست و دوم رقابت‌های شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور که قضاوت آن را محمدرضا فغانی بر عهده داشت، توانست میزبان خود را با تساوی بدون گل متوقف کند و بدین ترتیب یک امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود در جدول رده‌بندی بازی‌ها بیافزاید.

بعد از اینکه دیدارهای هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به انجام رسید، به سبب در پیش بودن بازی‌های چهار نماینده ایران در مسابقات مرحله گروهی فصل 2017 لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا، لیگ برتر با حدود دو هفته تعطیلی مواجه شد.

به همین دلیل عبدالصمد مرفاوی و همکارانش در کادر فنی تیم فوتبال صبای قم به مدت دو روز به بازیکنان این تیم استراحت دادند تا صبایی‌ها با آرامش خاطر از روز دوشنبه هفته جاری دوم اسفند ماه، دور جدید تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود را در مجموعه ورزشی هما از سر بگیرند تا بیش از پیش برای بازی‌ حساس هفته بیست و سوم برابر شاگردان نعیم سعداوی در تیم فوتبال فولاد خوزستان آماده شوند.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در این بازی میزبان تیم نهم جدول رده‌بندی خواهند بود در حالی که خودشان در مکان چهاردهم جدول لیگ هستند و بعد از آن با انجام هفت بازی دیگر پرونده مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بسته شود تا صبا موقعیت خود را در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی ایران حفظ کند.

بدون‌ تردید یکی از مهمترین بازی‌های ایستگاه بیست و سوم لیگ برتر را تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد خوزستان برگزار می‌کنند،‌ مسابقه‌ای که از ساعت 16 عصر سیزدهم اسفند در ورزشگاه یادگار امام قم به انجام خواهد رسید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار