رئیس پلیس آگاهی قم خبر داد
رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از کشف 32 تن برنج قاچاق در قم به ارزش بيش از يک ميليارد و 270ميليون ريال خبر داد.
کد خبر: ۳۸۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۶ 19 February 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد کرمی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه رانندگان دو دستگاه کامیون با بارگیری برنج قاچاق از استان‌های غربی قصد دارند پس از عبور از قم این دو محموله را به تهران منتقل کنند، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه با انجام یکسری اقدامات پلیسی مسیر تردد خودروها مشخص و با اعزام سه اکیپ عملیاتی به محورهای مواصلاتی دو خودروی مذکور شناسایی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: پس از متوقف کردن کامیون‌ها هر دو راننده با ارائه بارنامه بیان کردند خودروشان حامل بار گوجه است. در بررسی اولیه مشخص شد کامیون‌ها حامل برنج هستند که پس از هماهنگی قضائی به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان قم منتقل و 32 تن برنج خارجی قاچاق کشف شد.

کرمی افزود: کارشناسان ارزش این محموله را بیش از یک میلیارد و 270میلیون ریال اعلام کرد و متهمان نیز برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار