مرحله چهارم لیگ دوچرخه سواری استان قم در ماده دور حذفی به پایان رسید و لیگ دوچرخه سواری استان قم آماده آخرین مرحله خود و رقابت در بخش کراس کانتری می‌شود.
کد خبر: ۳۸۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۷ 19 February 2017
به گزارش تابناک قم، مرحله 4 لیگ دوچرخه سواری استان قم در ماده دور حذفی طبق معمول در بلوار شیخ عباس قمی برگزار شد و در مجموع امتیازهای تیمی و جمع‌بندی نتایج تمامی مراحل، اسکات تاکتیک صدر جدول را حفظ کرد و شینا تورنادو و الوند در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در مسابقه‌های برگزار شده در رده سنی بزرگسالان، حامد هاشم‌پور از تیم اسکات تاکتیک موفق به کسب عنوان نخست شد و محمدرضا حائری از تیم شینا تورنادو و هم تیمی وی، محمد آرام عناوین دوم و سوم این پیکارها را از آن خود کردند.

در رده سنی جوانان، حسن ایمانی، رکابزن تیم الوند، با کسب بهترین حد نصاب به مقام قهرمانی رسید و محمد مهدی شمس از تیم اسکات تاکتیک دوم شد و عنوان سوم به مجتبی رئیس الذاکرین از تیم اسکات تاکتیک رسید. مسابقه‌های لیگ دوچرخه سواری استان قم در قالب 4 مرحله برگزار می‌شود که در هر مرحله شرکت کنندگان در مواد دور حذفی جاده و کوهستان با هم مسابقه می‌دهند و مجموع امتیازهای اعضای هر تیم، جدول رده‌بندی تیم‌ها را تعیین می‌کند. مسابقه‌های کراس کانتری لیگ استانی در 2 پیست مفید یا 2 برادران قم برگزار می‌شود.

تیم اسکات تاکتیک بیشترین شانس را برای قهرمانی لیگ امسال در اختیار دارد در حالی که سال گذشته این تیم شینا تورنادو بود که قهرمان لیگ شد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار