تیم فوتبال صبای قم در حالی در نقل و انتقال‌های نیم‌فصل خود بازیکنان جدیدی به خدمت گرفت که حضور این بازیکنان در صبا با تحمیل هزینه‌ای حدود 800 میلیون تومان بر این باشگاه همراه بود.
کد خبر: ۳۷۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 18 February 2017
به گزارش تابناک قم، گرچه عدد 800 میلیون تومان در نگاه اول رقم بالایی به نظر می‌رسد اما با نگاهی به فهرست بازیکنان جذب شده توسط صبای قم و آمار 6 نفره آن‌ها، می‌توان دریافت صبا برای جذب این بازیکنان چندان هم ولخرجی نکرده است.

گرچه بیشتر بازیکنان تازه وارد صبا تا پایان فصل میهمان صبای قم هستند و قراردادی نیم‌فصلی دارند اما در مجموع می‌توان گفت صبا در داد و ستد نیم‌فصل با جذب بازیکنان این فهرست 6 نفره با این مبلغ، برنده معامله بوده است. آن‌ها بازیکنانی را جذب کرده‌اند که بازده خوبی برای این تیم داشته‌اند و برای همه آن‌ها پولی را پرداخت کرده‌اند که از رقم جذب یک بازیکن درجه یک در سایر باشگاه‌ها هم کمتر است. 

محسن فروزان و حنیف عمران‌زاده بازیکنان سابق استقلال که هر 2 از خونه به خونه بابل راهی صبا شدند گران‌ترین نفرات این فهرست هستند که قراردادی 200 میلیونی تا پایان فصل با صبا دارند. امید نظامی‌پور که وی هم از خونه به خونه به صبا آمد 150 میلیون تومان قرارداد بسته و قرارداد میثم مجیدی، بازیکن سابق استقلال خوزستان و تهران نیز 100 میلیون تومان است.

صبا برای علیرضا رمضانی، مهاجم نیمکت‌نشین تراکتورسازی، برای نیم‌فصل 100 میلیون تومان پرداخت می‌کند اما مبلغ قرارداد مهرداد بایرامی، بازیکن جدا شده از گسترش فولاد تبریز 75 میلیون تومان است.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار