چهار تن از کلاهبرداران حرفه‌اي که با اجراي سناريو سرقت از انبار آجيل قصد تخفيف و مجاب کردن شاکيان به عدم پرداخت بدهي‌هاي خود داشتند بازداشت شدند. فراخوان مشمولان اعزامي فارغ التحصيلان دانشگاه و موسسات آموزش عالي در اسفند ماه سال جاري اعلام شد.
کد خبر: ۳۷۹۴۲۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۳:۵۶ 18 February 2017
به گزارش تابناک قم احمد کرمی رئيس پليس آگاهي استان، اظهار کرد: با طرح شکایتی مبنی بر سرقت 48 کیسه 50 کیلوئی مغز فندق، 21 هزار کیلو پسته و 300 کیلو مغز گردو از یک انبار آجیل در قم، موضوع در دستور کار مأموران آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه با اعزام کارآگاهان به محل سرقت و انجام اقدامات پلیسی مشخص شد انبار متعلق به شرکایی است همگی دارای سابقه کلاهبرداری هستند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: با توجه به اینکه شاکی در زمان سرقت در زندان بسر می‌برد با انجام اقدامات اطلاعاتی ابتدا یکی از شرکای شاکی شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر شد.

کرمی گفت: وی در مواجهه با مستندات موجود لب به اعتراف گشود و بیان کرد پس از اینکه قادر به پرداخت بدهی دیگران نبودیم، با طرح و نقشه قبلی و همدستی دیگر شرکاء تصمیم به خروج اقلام موجودی از انبار کرده تا بدین شیوه سرقت اموال مطرح شود.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: متهم اذعان کرد با انجام این سناریو قصد داشتیم در پرداخت بدهی، شاکیان را مجاب و رضایت آن‌ها را پس از پرداخت کمی از طلبشان جلب کرده تا همدست ایشان از زندان آزاد شود.

کرمی گفت: با اعتراف متهم دیگر اعضای این باند چهار نفره شناسایی و برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

فراخوان مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه ها در اسفند ماه

معاون وظيفه عمومي استان قم از فراخوان مشمولان اعزامي فارغ التحصيلان دانشگاه و موسسات آموزش عالي در اسفند ماه سال جاري خبر داد.

ولی ترابی در تشریح این خبر اظهار کرد: تمام مشمولان فارغ التحصیل دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی که دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ اول اسفند ماه هستند باید راس ساعت هفت صبح روز یکشنبه در محل معاونت وظیفه عمومی فرمامدهی انتظامی استان قم به آدرس حاضر شده تا به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند.

معاون وظیفه عمومی استان قم افزود: عدم حضور به موقع در زمان و محل های تعیین شده غیبت محسوب می‌شود.

ترابی ادامه داد: تمام مشمولان اوراق مربوط به اعزام از قبیل برگ آماده به خدمت، برگ واکسیناسیون و برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح و سایر مدارک مورد نیاز از جمله شناسنامه را در هنگام مراجعه و اعزام به خدمت به همراه داشته باشند.

وی اضافه کرد: با توجه به عدم ارسال پستی برگه اعزام به خدمت و اینکه برگه معرفی نامه مشمولان به مراکزآموزشی ازطریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) صادر می‌شود، آن دسته از مشمولانی که به هر دلیل تاکنون موفق به دریافت برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح نشده‌اند، برای دریافت معرفی نامه می توانند به یکی از دفاتر مذکور مراجعه کنند.


برای پیوستن به کانال رسمی تابناک قم در تلگرام میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید:

https://telegram.me/www_tabnakqom_ir

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEBGvgGdXHQWdwFDDA

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار