سرمربی تیم فوتبال صبا قم گفت: برای دهنوی احترام قائل هستم اما هیچ وقت کل تیمم را فدای یک نفر نمی کنم.
کد خبر: ۳۷۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۶ 18 February 2017
به گزارش تابناک قم، صمد مرفاوی درباره تساوی سایپا و صبا بیان کرد: بازی مهمی بود و هر 2 تیم  دنبال پیروزی بودند. در نیمه اول ناهماهنگ عمل کرده و نتوانستیم توپ را حفظ کنیم. از طرفی حریف در میانه میدان خوب کار کرد. به هر حال این بازی سخت با تساوی به پایان رسید.

وی افزود: نیمه دوم تا حدی بهتر از سایپا بودیم اما بازی متعادل شد. به دلیل تراکم زیاد در میانه میدان، خط حمله و هافبک های تهاجمی 2 تیم نمایش خوبی نداشتند. یک امتیاز بیرون از خانه هم اهمیت زیادی دارد و امیدوارم در ادامه بهتر کار کنیم.

مرفاوی درباره ناراحتی قاسم دهنوی پس از تعویض اظهار داشت: این تعویض فنی بود چراکه دهنوی برنامه های من را اجرا نکرد. از طرفی به دلیل از دست دادن تمرکز و افت روحیه امکان داشت اخراج شود. خوشبختانه با این تغییر میانه میدان را کنترل کردیم. تمام بازیکنان برایم قابل احترام هستند اما نباید کل تیم را فدای یک نفر کنیم. از طرفی دهنوی نیمه دوم روی نیمکت نشست.

سرمربی صبا درمورد انتقاد فرکی به سبک بازی این تیم گفت: سایپا در نیمه دوم موقعیتی نداشت. در نیمه اول هم 2 موقعیت نه چندان خطرناک داشتند. اینکه در 45 دقیقه اول حرفی برای گفتن نداشتیم را قبول دارم اما در نیمه دوم بهتر کار کردیم. در مجموع حرف زیادی برای گفتن داشتیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار