در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور انجام می‌شود؛
تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس و مهم از لیگ برتر فوتبال روز جمعه در ورزشگاه دستگردی تهران با سایپا روبرو می‌شود.
کد خبر: ۳۷۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰ 16 February 2017
به گزارش تابناک قم، لیگ برتر فوتبال ایران به هفته بیست و دوم خود رسیده است و جدال برای قهرمانی یا کسب سهمیه ورودی آسیا و نیز جنگ برای بقا سبب شده رقابت در لیگ برتر هفته به هفته شرایط بهتری پیدا کند.

تیم فوتبال صبای قم که روز پنج شنبه هفته گذشته در قم میزبان سیاه جامگان مشهد بود و ۲ بر یک این تیم را شکست داد این بار راهی تهران می‌شود تا در یک بازی دشوار دیگر برابر تیم رده یازدهم جدول قرار گیرد.

تیم‌های صبای قم و سایپای تهران در حالی از ساعت ۱۶ روز جمعه در ورزشگاه دستگردی تهران برابر هم قرار می‌گیرند که صبا با توجه به وضعیت بحرانی و سخت خود در رده چهاردهم جدول باید از این بازی امتیاز بگیرد تا خود را مهیای مسابقات آینده کند.

صبا در ۲ بازی اخیر خود فوق العاده عمل کرد و با ۲ پیروزی خارج از خانه برابر ذوب آهن و خانگی برابر سیاه جامگان اکنون با امیدواری دو چندان به بقا در لیگ برتر فکر می‌کند و به نظر می‌رسد جذب بازیکنان جدید به این تیم کمک زیادی کرده است.

از سوی دیگر سایپا که تیم ۲۳ امتیازی جدول است و ۴ امتیاز بیشتر از صبا دارد می‌خواهد با پیروزی بر صبا خیال خود را بابت بقا تا حدود زیادی آسوده کند اما آن‌ها در برابر صبای قم کار سختی در پیش دارند زیرا تیمی متحول شده و با انگیزه را در پیش رو می‌بینند.

صبا با جذب میثم مجیدی و مهرداد بایرامی طی هفته گذشته اکنون از نظر بازیکن و نیروی انسانی شرایط بهتری دارد و چشم صبا به آمادگی سریع این بازیکن و درخشش آن‌ها در ترکیب صبا همراه با مهره‌هایی چون احمد حسن زاده، کیوان امرایی، امید جهان بخش و سید مهدی حسینی است.

صبا در حال حاضر تیم‌های ماشین سازی تبریز و سیاه جامگان را در جدول پایین‌تر از خود می‌بیند و در تدارک تصاحب جایگاه تیم پدیده خراسان است تا بتواند نفسی به راحتی بکشد گرچه هنوز فرصت زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار